![]() |
k heb verkering maar ben op een ander verliefd
Ik heb verkering met een jongen al 17 weken, maar k heb hem al 8 weken niet gezien. Nu ging ik werken en ik ben helemaal verliefd op een ander en hij op mij. IK ga het over 4 dagen uitmaken met mijn vriendje. Eigenlijk is het best lullgi maar die andere is veel liever en aardiger dan mijn vriendje nu. IK wil graag jullie mening horen.
Nadia |
Je hebt je keuze al gemaakt!
|
het zou lulliger zijn als je het niet uit zou maken met je huidige vriendje, terwijl je niet meer verliefd op hem bent..
En je hebt hem ook al bijna de helft van de tijd dat jullie met elkaar gaan niet gezien.. (?) Als jij verliefd bent op die andere jongen en niet meer op je vriendje, moet je het inderdaad uit maken met je vriendje.. en ik neem aan dat je keuze wel vaststaat.. |
Ja maar k hoor graag wat jullie zouden doen.
Nadia |
Citaat:
Ja het staat vast, k word steeds verliefder op die jongen!! |
Citaat:
|
Citaat:
Nadia |
Citaat:
en kzou hetzelfde doen als jij zou ik in die situatie terecht komen |
waarom over vier weken.? waarom niet nu (ik zal nu wel weer horen mischien ie op vakantie en bla bla) maar als je hem niet ziet acht weken lang noem je dat dat een relatie een verkering en eerste instantie moet je het nu doen niet over vier weken desnoods als ie op vakantie is.. HET IS NIET EERLIJK om het pas na zijn vakantie ofzo te doen..
|
Citaat:
Nadia |
En ik maak het juist uit, omdat hij nix van zivch laat horen.
Nadia |
gewoon uitmaken nadia wat heb je deraan om met um tehouden als ie toch nix van zich laat horen..en de ware vind je niet zo snel op je 13de.je hoeft toch nie je heleleven bij een jongen teblijven..(nu niet denken dat ik alles pak wat ik kan pakken hoor) sterkte =kiss= :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Jezus, zeker net die kleurtags ontdekt :D
|
en ook nog 20 keer dubbelposten:p
|
Mja, voor deze ene keer wil ik je wel een concreet advies geven:
Maak het uit en neem iets met die andere jongen...als je hem veel leuker, liever, aardiger e.d. vindt...:rolleyes: :D |
Hehehe, kerel laat 8 weken niets van zich horen en nog denkt het arme kind dat ze nog iets hebben...
( + dat in combinatie met die kleurtags steeds :]) @kiss_nadia is tof :D |
uitmaken, punt uit....
|
mij lijkt ut ook zeer duidelijk..
je hebt 2 goeie redene om ut uit te make dus jah.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |