![]() |
Ideeën voor een blog?
Hee iedereen,
Ik ben bezig met bloggen, omdat ik het heel leuk vind om te schrijven en mijn mening te geven, alleen nu vroeg ik mij af of jullie nog leuke ideeën hebben om over te bloggen. Ik bedoel lifestyle, fashion, makeup is dan wel heel standaard en leuk maar ik vroeg mij af of er nog andere mensen leuke ideeën hadden? :) Liefss |
Misschien kun je voor de afwisseling ook over quantumfysica of schaakopeningen schrijven?
|
Wat interesseert jou en wat houdt je bezig?
|
Ik heb interessante verhalen gehoord over het liefdesleven van de oost-chinese dwergsprinkhaan. Wellicht dat je daar iets mee kan?
|
Als je er van houdt om je mening te geven en te schrijven kun je vast wel zelf een mening vinden om over te schrijven. Wat heeft 't voor nut als wij de inhoud van jouw blog bepalen? Een blog kan sowieso over ALLES gaan, dus leef je uit.
Heb je volgers? Zo ja, vraag hun dan waar je over kunt schrijven, want zij moeten het tenslotte lezen. edit: Ok, ik zag dus dat je een tumblr-blog hebt... Post voor jezelf met dingen die jij tof vind. Tag je posts zodat anderen je kunnen vinden en dan krijg je vanzelf wel followers. |
Haha hoe weet jij dat ik een tumblr blog heb?
Mn echte is byandreasophia.WordPress.com |
Citaat:
Die postte je zelf in het DIY/pinterest/blog-topic, suffie. |
Ohja haha slimm :$
|
Ik zou gewoon bloggen over wat je zelf leuk vindt. Wat zijn je hobbies? Of heb je inmiddels al een blog opgezet, ik ben benieuwd.
|
Het pure kwaad wat men 'religie' noemt. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |