![]() |
Leukste vakantie land
Mijn leukste land is Cuba lekker warm en Egypte is ook leuk :-)
|
In Oostenrijk is het mooist skiën.
Nieuw-Zeeland is voor mij het mooiste vakantieland. Canada is trouwens ook mooi, maar niet echt een zonnig land haha. |
Zoveel. Elk land (nouja, bijna elk land) heeft wel iets wat leuk is.
|
Elk land waar ik ben geweest tot nu toe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amerika is wel mooi hoor , New York en La en mooie stranden vind ik dan he . :-)
|
Voor mij is er niet per se een mooiste vakantieland. Ieder land heeft wel z'n pluspunten.
|
Ik ben verliefd op Luxemburg en Venetië, verder kan ik Frankrijk vaak wel erg waarderen en als je er van houdt is Duitsland ook gezellig.
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik ben ook nooit in Amerika geweest, maar op voorhand zeggen dat land X helemaal niets leuks heeft is natuurlijk sowieso niet waar. :p
|
Erger nog: het een kotsland noemen en als iemand daar wat van zegt, beweren dat diegene het mooi vindt.
Verder eens met Reverend. |
Citaat:
|
Dit past beter op Vrije tijd.
Ik ben nog niet veel in het buitenland geweest, maar Gran Canaria is in ieder geval schitterend als je wegblijft uit het zuidoosten. En dat is Spanje natuurlijk, maar daar moet je de Canario's niet te vaak aan herinneren ^^ |
Citaat:
|
Dat verschilt per regio. Ik ben in New York en cally geweest en bij in beide gevallen was ik blij verrast door de Amerikaanse gastvrijheid.
Natuurlijk zijn het maar momentopnames, maar over het algemeen vind ik mensen vriendelijker/socialer met elkaar omgaan in Amerika dan in Nederland. |
Duitsland, om zijn verscheidenheid. In het uiterste zuiden (zomers) lijkt het zelf een beetje op Italië daar.
|
Ik ben nog lang niet overal geweest dus dat is lastig te zeggen.
De volgende grote trip wordt waarschijnlijk een motor-vakantie naar de Noordkaap zodat ik eens wat meer van Europa kan zien (y) Ik ben niet al te lang geleden Java doorgetrokken en dat vond ik ontzettend gaaf. Hoewel ik Jakarta de volgende keer over zou slaan. Yogja en Surabaya waren veel relaxtere steden en beter nog zijn de tussenliggende dorpen waar niet zoveel blanke mensen komen. Ik vond het in ieder geval ontzettend grappig hoe iedereen je aan wilt raken en met je op de foto wilt alsof je een of andere celebrity bent :D Het weer en de omgeving waren overigens ook erg aangenaam en de Ijen crater zeer indrukwekkend. |
Nederland
|
Ik vind Oostenrijk leuk om te skiën en Italië fijn in de zomer maar ik heb ook leuke vakanties gehad in Griekenland, Frankrijk, etc. Gezelschap waar je mee weg bent doet ook een hoop. Ik ga van de zomer naar Denemarken en ben ook heel benieuwd hoe dat is.
|
Itallië ( Rome) en Cyprus en het Groot Brittannië. Cyprus omdat er genoeg culturele dingen te doen zijn maar ook een leuk avondleven. Rome en Groot Brittannië omdat het awesome is.
|
100% Frankrijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |