![]() |
Jaartje overslaan
Beste mensen,
Mijn echte naam is niet lorenzo maar ik wil het liever anoniem houden. Ik ben een buitenlander en ik was maar 6 jaar toen ik in belgië kwam wonen. Omdat ik mijn nederlands niet goed kon moest ik één maal in het 1ste leerjaar zitten (groep 4) en één maal in het 2de leerjaar (groep 5). Door de jaren begon mijn nederlands beter te klinken. Nu ben ik 16 en ik zit in het 3de middelbaar BSO. Maar ik behoor niet in de 3de, normaal zou ik nu in het 5de zitten. Mijn punten zijn altijd heel hoog zoals 2 weken geleden had ik 2x 100/100 in praktijk en 1 x 50/50 in theorie, mijn andere punten zijn ook heel hoog zoals voor engels heb ik altijd veel punten, en voor de rest ben ik altijd er boven. Ik voel me ook wel heel groot tussen de gastjes die in het 3de zitten. Ik volg elektrische installaties en we werken meestal in praktijk met de 4de jaar, dus we kijgen meestal dezelfde les en we werken ook vaak samen. Voor theorie krijgt de 4de jaar een paar andere dingen wat ik snel kan leren. Is het mogelijk om een jaar over te slaan, dus het direct naar het 5de gaan? En als dat mogelijk is, aan wie moet ik dat dan zeggen? |
Dat zou je met je docent moeten overleggen, die kan kijken of je het kan,
want je kan niet zomaar jaar overslaan, omdat je het wilt. |
Dat moet je aan je docent/mentor/rector vragen, niet hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |