![]() |
Met de klas kamperen
Hallo,
Ik ga binnenkort met de klas (niet heel de klas) kamperen. Er zitten een paar meisjes tussen die er goed uitzien, ze zijn aardig enz. Kortom ze maken kans bij mij. Maar hoe pak ik het nou aan als we gaan kamperen? Hoe kan ik dan een van die meisjes versieren? Alvast bedankt! :p |
Ze hebben allemaal kans bij jou? En het maakt je dus niet uit welk meisje, als je er maar eentje "krijgt"?
Eh.. nou, als ik zo'n meisje was zou ik sowieso geen interesse hebben in iemand die om het even welk meisje wil versieren. |
Nou, zou bedoel ik het niet hoor. Ik vind ze alle 3 wel leuk, dus ik vind het niet eens zo erg, als een van die 3 me blijkt leuk te vinden ga ik voor haar.
Het klint een beetje player, zo bedoel ik het niet! |
Ik denk dat je beter even kunt wachten tot je iemand écht leuk vindt. Je vindt ze nu alle drie "wel leuk" (met andere woorden: je kunt het er wel op), maar dat maakt ze niet speciaal, neem ik aan.
Die meisjes willen vast niet inwisselbaar zijn. Alsof je gewoon een lijst afwerkt. "Oh, X wil me niet? Dan ga ik door naar Y." Maar goed, als je dit per se wel wilt doen, dan moet je er in ieder geval voor zorgen dat ze niet doorhebben dat je de andere twee ook leuk vindt en probeert te versieren, want als er iets een afknapper is, is het wanhopig gedrag. Als ik wist dat iemand net heeft geprobeerd iemand anders te versieren heb ik er sowieso geen interesse in (zelfs niet als het wel mogelijk was geweest). |
Ja, ik heb wel vaak dat ik die ene meisje voor een paar maanden lang erg leuk vindt, maar als ik zie dat het niks gaat worden wordt ik heel erg snel verliefd op een andere, dat is best wel vervelend. Als ik met die ene meisje heb laat ik die andere gewoon zitten.
|
Maar als dat allemaal zo snel gaat, weet je dan wel zeker dat je ze écht leuk vindt? En dat je niet gewoon op zoek bent naar "een vriendin?"
|
hij wil helemaal geen vriendin, hij wil gewoon zoenen enzo met een leuk meisje. wat is daar mis mee?
|
Dan snap ik blijkbaar niet wat verliefd zijn en "dan ga ik voor haar" betekent. :o
@TS: Als je ze alleen wil zoenen, dan nog steeds hetzelfde: laat ze niet weten dat je het ook bij die andere twee hebt geprobeerd, want dat is nogal een afknapper. Oh en meisjes praten. Dus grote kans dat ze het toch wel tegen elkaar vertellen. |
hij vindt een meisje leuk, merkt dat het niet wederzijds is en dan gaat ie naar de volgende. die verliefdheid valt dus lijkt me nogal mee.
oh wacht, ik lees nu 'Als ik met die ene meisje heb laat ik die andere gewoon zitten.' misschien zit het toch anders dan ik dacht :o TS, wat wil je eigenlijk? |
Ja, precies wat Lente zegt, ik denk dat dat het gewoon is, ik wil niet echt een vriendin hebben, gewoon lekker los gaan op kamp!
|
Citaat:
|
dat doe je idd als je een meisje gewoon leuk vindt. als je echt verliefd bent, is zo snel schakelen wat moeilijker.
|
Alcohol regelen en zeggen dat ze ook mee mogen drinken als ze s'nachts naar je tentje toe komen.
|
Citaat:
|
Waarom niet? Je kan prima aardig zijn tegen bitches -en- ze dronken voeren. Daarnaast wordt de sfeer zo wat losser en kan je ze tijdens een drankje wat beter leren kennen.
|
Als je gewoon met meedere meiden wilt zoenen ga dan naar een leuk feest voor tieners daar kan je het ook doen als je wilt.
|
Citaat:
|
Hoe oud ben je ei gelijk kijk als je op de basis school zit is dit een beetje raar met dat dronke voeren enzo
|
Citaat:
|
Als jij op kamp gaat rommelen met die meiden van school, lijkt me niet handig (tenzij je hiervan van school af gaat). Je gaat deze meiden nog heel vaak zien en dan moet je ze wel duidelijk maken dat jij geen gevoelens voor ze had/ gewoon wilde zoenen maar absoluut geen relatie wil hebben. Anders kan dit hele ongemakkelijke situaties opleveren.
Natuurlijk ben je op zo'n kamp vrijer dan op school, maar je ziet ze terug in een normale situatie, houdt daar rekening mee! |
Citaat:
Lekker belangrijk zeg, even serieus. Als je niet overdreven naar tegen ze gaat doen, is er toch niks aan de hand joh, |
Citaat:
Klinkt als een wanhopige laatste actie. Als hij met dronken meisjes wil zoenen dan moet 'ie gewoon een keer naar de kroeg gaan. Genoeg dronken mensen daar. Expres iemand dronken voeren is gewoon triest. |
Hmm ik heb gekampeerd met school waarbij een clubje mensen (rond de 15) hebben ingebroken in een nabijgelegen caravan (voor drank) en dronken werden en twee stelletjes al rommelend werden betrapt. Ze zijn bijzonder te kakken gezet en papa en mama moesten hen ophalen en alle betrokkenen werden de rest van hun schoolcarriere herinnerd aan dat ze sletten en losers waren. Verder geen advies hoor, maar het was een erg grappige situatie.
|
Citaat:
OT: Als je ze dronken wilt voeren kan je maar beter niet op kamp gaan.. |
Citaat:
Maar goed, doe wat je niet laten kunt. |
Citaat:
|
Als je zin hebt om met hun te zoenen ga dan niet moeilijk doen en weet ik veel vraag het gwn ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |