![]() |
Verjaardag
Ik ga vandaag naar een verjaardag van een vriendin, en ik ken haar waarschijnlijk als enige daar, ik ben denk dat ik me daar niet op me gemak voel, tussen onbekende, ik weet niet wat ik moet doen, kan zijn dat het leuk word, ik zou het niet weten wat ik moet doen :confused:
|
Je stapt op iemand af en je zegt 'hoi, ik ben *naam*.' Dan zal hij/zij zich ook wel voorstellen en dan begin je over de muziek of de hapjes of whatever. Zeg dat je weinig mensen kent op dit feestje, misschien heeft hij/zij hetzelfde.
|
De persoon van wie de verjaardag is kent ze wel
|
Citaat:
Meng je er gewoon tussen. Weet niet of je wel is een drankje drinkt, maar pak een drankje ga op die bank zitten en meng je in gesprekken. Dan leren ze je vanzelf snel genoeg kennen en is het ijs gebroken. Dan komt die gezellige avond vanzelf wel :) Succes |
ik kan toch niet meer terug zou ook best wel l*llig zijn, ik zie wel wat er gebeurt dankje :)
|
Je bent sowieso vrienden met dezelfde persoon:" hoi, ik ben blabla" " waar ken je die en die van?" Prima avond.
|
Citaat:
zo moeilijk is het toch niet,, |
:D geweldig advies
|
Laat wat dansmoves zien en je trekt sowieso de aandacht. Misschien ben je dan wat minder verlegen om naderhand met een paar mensen te praten ;)
|
Nou ik ben echt aansteller, we waren gelukkig niet met veel, en het was gezellig :)
|
Citaat:
|
:D
|
Vamiddag school reuni en heb het zelfde gevoel als toen met die verjaardag :/
|
Citaat:
|
En ik zeg dat niet om je te treiteren, maar ik herhaal je eigen woorden die je moest onthouden voor een volgende keer ;)
Ik kan begrijpen dat je zenuwachtig bent voor een schoolreünie, er zijn reünies waar ik zelf in ieder geval niet naartoe zou gaan omdat ik niks meer met die mensen te maken hoef te hebben. Vrijdag ga ik langs bij een larp met mensen die ik al dik 1.5 jaar niet heb gezien en ik probeer ook te bedenken hoe ik me nu moet 'presenteren'. Ik ben innerlijk en uiterlijk heel erg veranderd in die periode en ik wil dat ook in één keer eigenlijk goed laten zien, maar dat zal toch niet zomaar gaan. Maar ik ben er verder niet zenuwachtig over, ik heb alleen een probleem met de hoeveelheid kleren die ik nu opeens kan dragen :D |
Ik heb niet echt het idee dat ik verandert ben, vergeleken met oude basischool vrienden..
en wie zegt dat ze tegen me willen praten? |
Komen er mensen die je wil zien? Ga daar dan voor. Komt er niemand die je wil zien, waarom wil je dan gaan?
|
Dan ga je toch niet, zeur.
|
Wat wil je nou? Een saai avondje thuis of een leuke avond met allemaal nieuwe mensen/potentiële vrienden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |