![]() |
Langer en dunner lijken
Hoe kan je langer lijken, welke kleding kan je het beste dragen?
Enige wat ik weet is hakken.. Alleen langer niet dunner |
Waarom langer?
Om dunner te lijken werkt minder eten of meer bewegen vrij aardig. |
Dat weet ik maar kleding ook
|
Corsetten.
|
Citaat:
|
hoge schoenen dragen, en volgens mij laat lang stijl haar je ook langer lijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je langer willen lijken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me ook af waarom je langer wilt lijken. :o
|
Hakken. Probeer verder te zorgen voor een soort verticale 'lijn' in je kleding, een verticale zoom ofzo. Jurken werken ook goed. Probeer ook bovenin iets te hebben wat de aandacht trekt: oorbellen, pofmouwen, zoiets.
Let op dat je niet allemaal horizontale lijnen hebt: een rok met een opvallende zoom, bijvorbeeld, of heel veel laagjes. |
Citaat:
|
Misschien is ze 1m36, weet jij veel.
|
Ja, als je echt extreem klein bent (< 1m45) kan ik me wel voorstellen dat je langer wil lijken.
|
Citaat:
|
Dan kunnen de vrouwen minder goed wegrennen :ertur:
|
Hakken zijn zwaar overrated en ik ken genoeg mannen die er niet op kicken.
|
De meeste mannen willen geen fors kleinere vriendin. Wat kleiner ja, maar de gemiddelde vrouw is 1.68 oid en de gemiddelde wens is langer dan dat. Niet onder de 1.60. Beetje omgekeerde wereld dat plots kleinheid wordt verkondigd als het ideaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zolang je 5 cm onder de man blijft met een max van 1.85 is langer doorgaans aantrekkelijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij gaf 10 tips om 'aan de man te raken' :facepalm: De meest opmerkelijke vond ik wel dat je hakken aan moest trekken want hakken > alle andere schoenen. Voor alle mannen. Altijd. Ehhh... En vooral geen zorgen maken om de pijn, want na de seks mochten ze uit. Daarna kon ik de rest al helemaal niet meer serieus nemen, niet dat ik daar hoop op had bij een artikel in de Flair. Maar Etmakas geeft goeie tips wat langer lijken betreft. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, langer lijken: Je kan ook van die schoenen aan met een verstopte plateauzool. Zoals die vreselijke 'Daddy'$ Money' schoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Andere manieren om langer te lijken:
- draag je broeken tot de grond, of net erboven. - sla je broekspijpen niet om - kleed je van top tot teen in één kleur - als je klein van stuk bent kun je beter rokjes dragen tot de knie of korter, anders lijken je benen nog korter - let erop dat je mouwen, broekspijpen, de zoom van je shirt, op normale hoogte vallen. Als deze te lang zijn toon je korter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |