![]() |
LUC The Hague
Hallo Iedereen,
Ik ben reeds toegelaten en vroeg me af of er nog andere zijn onder de scholieren.com populatie. Welke major willen jullie gaan doen? en welke minor? en gaan jullie naar de El Cid. Weet een van jullie ook wanneer de huizen beschikbaar zijn om bewoond te worden? |
Hey Cods,
leuk dat je bent aangenomen. Ik weet niet wanneer je de email hebt ontvangen dat je bent aangenomen maar ongeveer een week daarna krijg je een envelop met verdere informatie zoals de datum van de introweek (19-23 Augustus) en het feit dat je voor die week de tijd krijg om te verhuizen. Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de University College discussie en wat me opvalt is dat er maar weinig mensen naar LUC gaan. Zelf ben ik van plan om Global Justice of World Politics als major te kiezen. Waarschijnlijk zal het World Politics worden. |
Hoi Efko,
Ik heb al een tijdje geleden de mail ontvangen en de brieven heb ik ook gezien, maar die heb ik niet grondig doorgekeken, ik had het toen druk en heb daar nog niet echt de tijd voor genomen. Dat wordt nog een probleem dan want ik ben op vakantie tot de dag voor de introductiedagen, maar ja komt goed. Ik volg dat forum ook, het is idd zo, maar LUC is redelijkt nieuw en minder bekend. Ik wil ook World Politics doen dat wordt gezellig! |
Hoi Cods en Efko,
Hier hebben wij een verzameltopic voor alle vragen over University Colleges, dus daar kopieer ik jullie posts naartoe en dan doe ik hier een slotje op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |