![]() |
Vraagje nieuwe berichten
-
|
Ik moet je zeggen dat ik niet precies snap wat je bedoeld. In welk subforum maakt niet uit, maar overal waar ik op nieuwbericht druk kan ik een nieuw bericht maken, maar zie ik nergens reacties op berichten etc.
|
a
|
Oke nu snap ik het. Ik heb hetzelfde als jij hebt. Weet niet waarom dat is. Verplaats je topic even naar Beleidszaken. Daar hoort dit meer thuis. Daar staan meer vragen over bugjes (als dit er een is, of misschien is het zo bedoeld, ik weet het niet).
|
Er is ooit voor gekozen om Onzin uit te sluiten van Nieuwe berichten omdat de hoeveelheid topics in Onzin zo groot was dat de rest van de fora niet meer opviel. Inmiddels is de situatie veranderd dus zou Onzin wel weer terug kunnen.
|
Ik heb onzin er altijd bij? :Lisa:
|
Ssst die instelling is speciaal voor jou. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hebben jullie dan nú onzin eruit gehaald? Want nu komt het inderdaad niet meer terug bij de resultaten :herp: |
Oh mobiel :lampje:
|
Mobiel is onzin er dus nooit uit gefilterd. Mag bij de normale variant onzin terug?
|
Aight.
|
Stiekem krijg ik een beetje hoofdpijn van alle onzin-topics in het overzicht van nieuwe berichten. Als je veel op onzin komt is het vast ideaal, maar als je niet zo vaak op onzin rondhangt en wel op de andere subfora is het een stuk minder overzichtelijk te zien wat daar speelt.
Ik vond het prettiger toen onzin nog gefilterd werd. Zijn er meer mensen die deze gedachte met mij delen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet eens waar het staat, ik ga op lampjes af die branden om te kijken. Maar ik kan me voorstellen dat Onzin de rest overspoelt.
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten. Maar de combinatie DK/Onzin is misschien onhandig als je enkel geīnteresseerd bent in de serieuzere onderwerpen natuurlijk. Ik gok dat het niet simpel is iedereen een optie te geven over wat ze willen zien in de nieuwe berichten, maar dat zou wel ideaal zijn natuurlijk.
|
Citaat:
|
Aan DK erger ik me niet zo, die topics gaan nog wel ergens over en zijn nog wel leuk om mee te lezen. Maar Onzin gaat in 99% van de gevallen nergens over terwijl er wel onwijs veel topics zijn. Zou er een instelling kunnen zijn/ komen om bepaalde subfora er uit het nieuwe-berichten-overzicht te filteren? Zeker 's ochtends vroeg is het percentage Onzin-berichten onwijs hoog. Krijg er nog steeds een beetje hoofdpijn van :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het met Elin eens. |
DK wat ergens over gaat? Over wat iedereen gegeten heeft, en wie er nog wat gebreid heeft de afgelopen tijd.. Interessant...
|
Up, want ik heb hier nog een vraag over. Als ik thuis forum (het klassieke gele forum :lief:) staan de nieuwe berichten van Onzin er niet bij als ik bij Berichten van vandaag of Nieuwe berichten kijk, maar als ik op het werk forum (wit, want dan valt het minder op huhu) staan de nieuwe berichten van Onzin wel in het lijstje.
Kunnen ze ook in het lijstje komen in de klassieke forumskin? Want ik kan uiteraard niet volledig op wit overstappen :herp: |
En nu lievebeest toch een bepaald puntje aanhaalt, wanneer volgt de excel of wordskin zonder avatars en smilies en waarbij alle plaatjes automatisch in nsfw-tags gezet worden? :bloos::herp:
|
Je kunt je monitor natuurlijk ook zo draaien zodat je baas/collegas niet zien dat je aan het forumen bent ;) :o of je mastert het gebruik van windowstoets+d :bloos:
|
Of gewoon niet forumen op je werk :nono:
|
Ik zou niet weten waarom ik niet zou forummen op het werk. Ik kan echt helemaal niets met jullie antwoorden, zeg dan gewoon nee.
|
Omdat je gewoon moet werken op je werk!
Nee, ik kan er niks aan doen, Marco Jon naamzoek :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek::eek::eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gooi deze nog eens omhoog, want hoewel ik de discussie wat is beter, dk of onzin, machtig interessant vind, is er nog geen reactie op mijn vraag gekomen.
Citaat:
Citaat:
|
Klassieke skin laat nu ook alle nieuwe topics zien.
|
Citaat:
|
Nu dan!
|
Jaaaaaa *O**O*(y)(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |