![]() |
vind hij mij ook leuk?
hoi,
ik ben een meisje en ik zit in de eerste. ik ben verliefd op een jongen uit mn klas maar ik weet niet of het ook wederzijds is. ik durf het hem niet te vragen, toen ik het aan mijn vriendinnen vertelde waren ze allemaal wel blij voor me enzo maar een week later vertelde een van hun dat zij ook smoorverliefd is op hem. iedere keer als ze bij hem in de buurt komt ben ik stikjaloers maar ik wil onze vriendschap niet verliezen dus ik zeg er niks van. weet iemand plz wat ik moet doen. echt super bedankt! groetjes |
The one and only solution... Vraag het hem. Des te sneller weet je meer.
Zoals ik tegen iedereen zeg met dit soort problemen "Nooit geschoten is altijd mis". |
Daar valt weinig over te zeggen door mensen die niet in je klas zitten. Vraag t em.
|
ja maar dat is juist het probleem dat durf ik niet
|
Heeft iemand alsjebliiiieeeeffffftttt nog tips ofso ik weet echt niet meer wat ik moet plz!!!!!
|
ehm misschien moet je gewoon eerst wat meer met hem omgaan enzo en kijken of hij ook in jou geintresseerd is? en als je dat denkt kan je het vragen of je laat iemand het vragen? iemand vragen gaat ook makkelijker via social media?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, je moet je gewoon over die angst zetten. Als je het niet doet zul je er later spijt van hebben. Het is moeilijk, dat weet ik uit ervaring maar als het wederzijds is zal het alleen leuke dingen met zich mee brengen.
|
Ja dat is inderdaad waar maar ik ben gwn echt heel bang dat hij me afwijst want ik ben niet echt hoe zeg je dat, iemand die supersonisch populair is ofso. Maar hoe langer het duurt krijg ik denk ik wel meer signalen alleen ik weet niet zeker of dat dan echte signalen zijn, daar heb ik namelijk niet veel verstand van ;-(
|
Citaat:
het maak niks uit dat je niet populair bent, als een jongen verliefd of hij vind je leuk. maak hem dat niks uit. |
De signalen die hij (denk ik) afgeeft zijn soms iets langer aankijken dan normaap (soms) hij plaagt wel soms en hij belde mij laatst onder de les en hij lacht naar me alleen dat kijken doet hij ook naar mn vriendin :-( maar zover ik weet niet meer dan dat
|
Citaat:
vraag hem een keer mee naar de bios, dat hoef niet perse in ze gezicht je kan het ook whats app of smsen, maar normaal zeggen tegen hem is natuurlijk het beste |
Ok weet ik maar een probleempje ( denk ik) hij woont een uur half uur tot een uur reizen bij mij vandaan en mijn vriendin is er ook nog :-(
|
Maar zijn er nog andere tips voor echt duidelijk iets te laten merken zonder het te zeggen? Alvast bedankt!:-)
|
dat half uurtje maakt niet uit. Ik moet 2 uur. Je vriendin? Boeien, als jij haar voor ben heb je niks te vrezen. Je kunt lachen naar hem of knipogen? Weet ik het.
|
Ok thx
|
Citaat:
Maargoed, fuck logica rite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ging eigenlijk over het algemeen. Niet jou situatie ;).
|
Ok nou ja maakt niet uit haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja ik niet maar er zijn dr genoeg.
|
Sometimes in order to see the light, you have to risk the dark ;)
|
Ik weet het maar ik wil echt niet afgewezen worden :-(
|
Wat maakt het uit als je afgewezen wordt? Ja, het is jammer, maar er zijn genoeg andere leuke jongens op deze wereld. Dit is vast niet de enige jongen die je leuk gaat vinden in je leven. Het is.echt niet het einde van de wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat het t beste is om m een keer mee uit te vragen. gewoon iets in de trant van: zou je het leuk vinden om een x iets met mij te gaan doen. dan heb je een volgende stap gezet en de rest komt dan vanzelf
|
Oke Thx ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |