![]() |
Voedingssaaintrum #1811
want daar krijg ik maar geen genoeg van.
|
hoi Pip
|
Zoiets verwachtte ik al, maar ben je rond half 3/3 uur niet al wakker?
|
ook hoi :D
|
Citaat:
Citaat:
Het mooie aan mijn statistiekjes is alleen dat ik nu alles superevenwichtig tegelijkertijd in één dag heb. |
Citaat:
je ken wel donderdag komen, trimm komt ons verblijden met haar lekkere smoeltje en espresso unit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw.. hebben jullie vakantie ofzo? |
Citaat:
|
Ik zag dat je de boner bingo ook had gevonden, Pip :D Wat een sujet. Je zal maar een +- mooi meisje zijn. Plusminus mooi. Ongeveer mooi, bij benadering mooi. Een min of meer mooi meisje.
|
Citaat:
|
En misdaad slaapt niet!!111 Dus vandaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
is goed voor onzekere chicks om te zeggen dat je op +- mooie meisjes valt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat zijn eigenlijk paranoten, para?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dichter bij huis, Trimmie! Hierrr.
|
Citaat:
|
Nee, het zijn deze jongens:
http://www.ilovehealth.nl/wp-content.../Paranoten.jpg Er zit veel selenium in. Maar je moet er niet superveel van eten, want in grote hoeveelheden is selenium schadelijk. Verder weet ik niet waar je selenium precies voor nodig hebt, maar daar wordt zo'n groen vakje niet minder bevredigend van (y) |
Citaat:
|
Nou liefjes, ik ga pitten, morgen allemaal voor me duimen gaarne (Y) kusjes.
Oh, en Trimmeh, heb je nog siroop toevallig voor de koffie, of moet ik dat zelf even ergens regelen? (En zo ja, waar dan, want Bux is waarschijnlijk tyfusduur :p) |
Ik heb alleen hele gore siroop, dus als je zelf wat lekkers kunt regelen dan gaarne! Waar...eh...ik kom nooit in een grote supermarkt, maar mss dat ze bij de appie wat hebben? Zo niet dan kijk ik wel @werk.
Weltrusten en succes morgen! |
Citaat:
zijn ze lekker? jammer dat ik geen noten kan eten met m'n gebit. Misschien kan bepaalde noten wel malen en door m'n smoothies flikkeren :lampje: Citaat:
|
Citaat:
|
het is de nieuwe obsessie van DK noodel.
|
ik ga een verschoon-en wisselliggingrondje doen.
|
ik ga me nest zoeken..
slaapwel allen en pip nog een fijne nachtdienst |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je niet gewoon zelf een soort pindakaas maken? Met een knoflookpers of een vijzel ofzo. De hippiesupermarkten hier verkopen allemaal pindakaas die als enige ingrediënt pinda's heeft, en ze hebben ook notenpasta van andere soorten noten, dus gewoon zelf een paar noten kapotvijzelen moet gewoon kunnen lijkt me. Citaat:
Als het kon zou ik alle DK'ers die er nu dingen invullen ook dwingen om een keukenweegschaal te kopen. Specifiek deze, want die heb ik ook. Nu ik alles als een neuroot zit te wegen merk ik hoe snel je dingen verkeerd te hoog of te laag inschat. |
|
En hier doet iemand hetzelfde, maar dan met paranoten.
Nu is het bedtijd, want ik ben veel te jolig en hyperactief aan het worden. |
|
volgens mij heerst er hier een virusje, allemaal diarree en vieze bedden -o-
|
Op naar de uni voor vandaag! *o*
|
Wat is het toch vroeg en ik heb de halve nacht wakker gelegen. Ook nog een lange dag voor de boeg. Maarrrrr, geen oorpijn meer! even afkloppen
|
Para, als je mij de link nog eens geeft, dan wil ik wel eens een poging wagen.
En paranoten vind ik samen met bruine amandelen de allerlekkerste noten. Mijn moeder vindt ze ook lekker en in een zakje met gemengde noten zitten er nooit zoveel en is het altijd ruzie over wie die vijfde para mag hebben :D Tegenwoordig koop ik ze meestal los in een notenwinkel, ook bruine amandelen, want in de meeste zakjes zitten ze zonder dat bruine vel of zijn ze gegrild, geroosterd of gezouten en dat mot ik niet! Het zijn volgens mij ook wel de 2 lastigste noten om zelf te kraken. Paranoot: http://nl.dreamstime.com/paranoot-thumb7337974.jpg Amandel: http://www.ingredienten.nl/images/in...ndel-large.jpg Volgens mij is dat te vergelijken met minikokosnoten ofzo, uitleven met een hamer, anders wordt het niks. Daarom koop ik er die al gekraakt zijn, want je houdt die krengen zelf niet heel ^^ |
Amandelen <3
|
Citaat:
|
Maar kom op, het ligt echt niet aan mij dat het hier alleen nog over eten gaat. :o
|
Hallo ik heb net een pannenkoek met appelstroop gegeten en dat was niet zo'n goed plan maar wel teringlekker. :lief:
|
Afgelopen weekend heb ik appel-dadelstroop op en dat was vet lekker <3
|
Tentamen klaar *O*
Nu kan ik echt niet langer de teringzooi hier negeren -O- |
Oh en over het ijzer in appelstroop: ik dacht altijd dat er alleen ijzer in appelstroop zit als het uit van die blikjes komt? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |