![]() |
Filmmuziek
Welk muziekstuk, uit welke film vind jij (verschrikkelijk) mooi?
Ik vind van Jurassic Park, als ze het eieland op vliegen het liedje 'Jurassic Park" van John Williams echt zoo mooi... |
ik vind alle muziek uit Lord Of The rings mooi
*heeft cd* |
Dat melodietje uit jurassic park vink inderdaad ook eruug mooi...
De melodie van de black riders uit the lord of the rings eveneens... De theme van The rock is ook gaaf... En alles wat gecomponeerd word door Trevor Rabin vink meestal wel goed...nu ben ik helemaal weg van de theme van bad company... |
Schindler's List. heb ik trouwens ook bladmuziek van :)
|
Citaat:
kep em ook nog van Mortal Kombat, Southpark BLU en dat wazzet wel.. |
die van de titanic :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de schitterende muziek van schindler's list.
het nummer mystic's dream van loreena mckennitt van mists of avalon. echt erg mooi. |
Conquest of Paradis met al die muziek van Vangelis. Prachtig.
REIE |
Lord of the rings
Vanilla Sky Seven Years in Tibet Himalaya |
Citaat:
goede film ook btw. ik vind de muziek uit Interview with the vampire ook wel mooi :) |
Star Wars (oude trilogie).
Amélie. |
Alle muziek van LotR :D
|
de muziek uit de lionking en dan vooral die muziekstukken als under the stars en return to the priderock (heb soundtrack)
das echt geweldige (teken)film muziek:D:D:D:D |
Citaat:
|
Easy Rider is prachtig qua muziek (ook qua film). The Piano heeft ook een heel mooie soundtrack.
En de muziek van Amelie en Gadjo Dilo niet te vergeten! |
John Williams' thema van Jurassic Park is ook mijn favortiet
ook vind ik de muziek van Armageddon en LOTR zeer goed in elkaar zitten |
Pearl harbor!!!!
|
k vind dat stukje uit trigun(kee, niet echt een film maar who cares), als Vash zn angel arm afgaat, en je ziet dat blauwe licht, en dan zie je Milly die Meryl ervan daan wegsleurt, en dan hoor je zo'n prachtig nummer.. heel dromerig, past er echt zoo mooi bij.. en *spoiler* natuurlijk als Wolfwood doodgaat he, dat stuk was speciaal voor die scene geschreven en is echt zooooo mooi *einde spoiler* de trigun muziek is sowieso heeeeeel goed, k kan nog wel 10 voorbeelden noemen..
|
Alle liedjes uit Save The Last Dance...ennu BLADE I & II...
|
<<<<<<<<<<<<<<< John Williams' Raider's March natuurlijk :)
En ja, dat liedje van dat ze van het eiland afgaan in JP en hoofd muziek stuk van LoTR. |
End of the world.
Ik weet de naam van de zangeres niet. Maar ik vind het wel passen bij de scene waarin dat meisje zichzelf ophing. (Girl, Interrupted) |
Citaat:
nu ben ik helemaal fan van wiccan dance, wow dat nummer is goed |
1. Queen Of the Damned
2. Lord Of The Rings 3. Vanilla Sky QOTD is zoooo cool! :D (y) |
What Dreams May Come, Suspiria, Twin Peaks, Matrix, etc....kan er zo niet opkomen,...heel veel iig :)
|
danny elfman -> edward scissorhands sleepy hollow vooral en batman ook wel
|
Filmmuziek van 'Kinderen Voor Kinderen' The Movie: 'Drug Addicts' is mooi!!!!
:D :D :D :D |
Halloween en The Exorcist hebben goede soundtracks... En natuurlijk het kinderliedje uit Dario Argento's Deep Red.
|
Fight Club soundtrack :D
|
- Gladiator
- Apocalypse Now - The Bridge over the River Kwai - Shaft - Terminator - Psycho (1960) - Halloween - The Exorcist - A Nightmare on Elm Street - The Shining - From Dusk till Dawn - Rocky - The Godfather - Once Upon A Time in America - Mission Impossible - Rain Man |
Citaat:
op kazaa e.d. wordt ie wiccan dance genoemd. en verder vind ik de muziek van Lord of the rings ook wel tof. |
Die van de Godfather en ook for your eyes only, van zo'n James Bond-film. Geweldig!!!! :p
|
OST van Snatch en Swordfish zijn ook meesterlijk goed!
|
De muziek in The Godfather is echt meesterlijk! De main theme natuurlijk maar ook de Tarantella is erg goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
lotr trouwens ook :) o ja titanic *heeft cd* la vita e bella moulin rouge heeft trouwens ook best leuke liedjes |
Citaat:
|
Lord of the Rings :) en Titanic :o
|
Uit de musical 'Evita' met Madonna en Antonio Banderas :cool:
|
Citaat:
Soundtrack van Girl, Interrupted vind ik dus ook erg goed, vooral Downtown, ik weet niet, filmmuziek moet de film extra sfeer geven, en dat gebeurd daar ZO goed door.. Verder; - Virgin Suicides; heel de soundtrack is Air. *zucht* - Trainspotting; stiekem nog steeds voor Underworld. - Lock Stock and two smoking barrels. (y) *ik zoek die soundtrack!* - EVITA! Hoewel ik die vooral leuk vind omdat ik de musical zelf speel. :) - Cliche: Grease; gewoon, ontzettend blij en leuk en en en.. - Brokedown Palace; Silence van Sarah Mclachlan. - Amelie! Zoo lief. - Magnolia; Aimee Mann.. Toch? |
Conan the Barbarian, once upon a time in the west & alle andere westerns met muziek van morricone, starwars, trainspotting/ underworld, natural born killers, en vele andere films waar ik nu niet op kan komen
|
Citaat:
|
the gothfather
trainspitting amelie |
lotr, queen of the damned en the matrix
|
Citaat:
- Moulin Rouge - SLC Punk - 10 Things I Hate About You - Josie & The Pussycats (daarbij vind ik de film (n) maar de muziek (y) :)) |
Citaat:
verder vinnik de film muziek van Top GUn goed |
vind elke filmmuziek van John Williams goed
|
Citaat:
De film is echt waardeloos, maar de liedjes zijn liev! En bedankt Jewel, ik wist de naam vd zangeres echt niet.. En ook vind ik Iris van de Goo goo dolls heel mooi. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |