![]() |
Hoe ligt een penis die naar boven ligt?
Hallo allemaal,
de titel zegt het al... Hoe zit een penis als hij in slappe toestand naar boven in de onderbroek zit? Ik kan me hier als meisje namelijk echt niks bij voorstellen... Piept hij er dan aan de bovenkant niet uit? |
Hoe bedoel je?
Bij mij, als 'ie stijf is, gaat ie meestal naar links en als hij naar boven wijst, dan zit het gewoon erg comfortqbel, maar ik heb nog nooit gehad dat hij boven de rand van m'n ondergoed kwam. |
Citaat:
|
Gewoon, met een Prins Albert, dan een touwtje naar een ander touwtje dat om het middel zit.
|
Citaat:
|
Het klinkt heel raar en volgens mij kan het niet..
|
Met een strakke onderbroek kan de penis prima omhoog blijven staan.
|
Citaat:
Ongetwijfeld zijn er mannen die maf zijn en dat uit hun weg gaan om dat te doen, maar de combinatie van comfort en zwaartekracht doet de meeste dicks gewoon naar beneden hangen. |
Ik snap wat je bedoelt, ik doe dit ook. Persoonlijk vind ik het erg oncomfortabel om hem 'naar beneden te dragen', omdat hij dan altijd één van de pijpen van mijn boxer inglipt, wat niet zo fijn zit. Bovendien valt het dan gelijk héél erg op als je een erectie krijgt, omdat zich dan zo'n typische 'tent' in je broek vormt :P
Ik weet eigenlijk niet hoe hij zo omhoog blijft zitten, want ik draag opzich geen strakke boxers. Tenzij mijn penis zoiets heeft van: fuck zwaartekracht. Ik weet alleen dat ik het een stuk prettiger vind dan wanneer hij hangt en ik doe dit al zo lang ik me kan herinneren :) |
Ik heb boxers die wel redelijk strak om mijn middels zitten. Ik stop hem dan nog wel eens tussen de rand aan de bovenkant. Net zo dat ie er niet bovenuit komt. Maar dan nog als ik teveel beweeg glipt ie vanzelf wel weer naar beneden. Of hij wordt stijf, en dan komt ie aan de bovenkant m'n broek uit :') Kan me iig niet voorstellen dat er (veel) jongens zullen zijn die het voor elkaar krijgen om zonder strakke boxers hun lul naar boven te dragen.
|
Nee, volgens mij heeft niemand dat.
|
Citaat:
|
Nou zo veel variaties zijn er niet. Als pielemans een beetje ruimte heeft doet de zwaartekracht z'n werk en als het een beetje strak zit in de positie waarin hij is opgeborgen.
|
Citaat:
Maar het is volgens mij heel persoonlijk. De een legt hem omlaag en de ander legt hem omhoog. Gasten die hem omhoog dragen en een vrij grote hebben dan kan je wel duidelijk zien dat ze hem omhoog dragen vind ik. Haha. je ziet dan namelijk een bobbel die vlak onder de riem begint. En bij anderen die hem omlaag hebben zit die bult dan lager uiteraard. :) |
Citaat:
|
ze bedoelt als ie slap is, en dan is ie zo klein dat ie er niet bovenuit komt tenzij je je onderbroek te laag draagt. Maar als t goed is valt die gwn weer naar beneden, snap niet waarom je het wil weten maar alsjeblieft!
|
Citaat:
|
TS, zou me er niet al te druk om maken
|
OMG LOL . ik vraag me af wat een jongen doet als ie merkt als ie stijf is ... en het te zien is.?
en trouwens ik ben 13 en is het normaal dat ik hier in geintreseerd ben ? en mag ik hier wel rond snuffelen (mijn ma wilt me niks vertellen) dus zoek ik van alles op XD |
Het is niet raar als je iets 'onbekends' interessant vindt. Had ik ook, heb ik nog steeds. :P
Als ik een stijve heb, dan ga ik wat minder snel op staan. Staand is een stijve wat zichtbaarder, laat ik maar zeggen. Ik probeer soms met m'n hand in mijn zak mijn piemel in wat minder opvallende banen te leiden. Nog meer vragen? |
Citaat:
Ik zou er iig gewoon trots op zijn. Niks mis mee toch? :') |
jongens fixen als ie stijf is soms naar boven gericht tegen hun lichaam in hun broek i.p.v. recht naar voren, dit zit minder stak/ongemakkelijk en is vrijwel onzichtbaar voor anderen als hij ongelegen komt of niet gezien hoeft te worden. hij kan dan idd boven je broek uitkomen.
|
oeps ik heb niet goed gelezen wat de vraag was
|
Citaat:
haha snap je :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |