![]() |
Concurrentie
HELP!!!
Er is een meisje die ik echt ongelofelijk leuk vind. En nu krijgen we binnenkort een schoolbal. Ik heb er al wel als eerste gevraagd en ze weet ook dat ik haar leuk vind, alleen nu heeft iemand anders haar ook gevraagd en is ze aan het twijfelen. En ik ben bang dat ik het echt niet aankan om haar met iemand anders te zien schuifelen. En als het niet nog erger kon, ik had al een rot hekel aan hem, laat staan hoe erg ik hem nu haat. Advies? alvast bedankt |
Rustig blijven. Laat zien dat je volwassen kunt zijn (en ga niet extra lullig tegen deze andere jongen doen, want dat kan voor haar een grote afknapper zijn).
Als ze tegen jou al "ja" gezegd heeft zou ze zich daar toch gewoon aan moeten houden? Dan hoort ze helemaal niet te twijfelen, maar gewoon met jou te gaan, ja toch? Afspraak is afspraak. En mocht ze toch met die ander gaan; get over it. Als ze met jou zou gaan en ze heeft je laten zitten kan ze nog zo leuk lijken, maar is ze misschien toch niet zo lief als jij hoopt. |
Als ze twijfelt vindt ze jou duidelijk niet leuk, dus waar maak je je druk om? Je hebt geen "concurrentie", want je maakt sowieso geen kans.
|
Ze had al toegezegd en nu twijfelt ze opeens? :D waarom wil je haar nog? :D
|
Elin3 dankje voor je reactie, maar ze heeft geen ja gezegd. De reden waarom is denk ik omdat ze bang is dat haar vriendinnen mij niet leuk vinden. Maar als wij 1 op 1 praten dan stuurt ze ook gewoon x-jes enzo. Die andere jongen mag dan populairder zijn maar ik ga echt niet zonder slag of stoot opgeven. En ik ga niet extra lullig tegen hem doen want hij weet niet dat ik haar heb gevraagd. Zij heeft het tegen mij verteld dat hij haar heeft gevraagd. Dus ik weet het wel van hem, maar hij niet van mij.
|
Citaat:
Er zijn dan twee dingen die zij kan doen, (1) bang blijven en met de andere jongen gaan of (2) toegeven dat ze je leuk vindt en met jou gaan. In situatie 1 baal jij waarschijnlijk flink. Maar bedenk je dan dat het waarschijnlijk toch niks geworden zou zijn aangezien ze jou niet leuk genoeg vindt om dat toe te geven. Ik heb zelf een aantal jaar geleden ook een lange tijd bijna-iets gehad met een jongen (leuke gesprekken op msn, x-jes, hvj, etc) maar hij durfde er tegenover zijn schoolvrienden ook niet voor uit te komen. Natuurlijk is dat niets geworden, want je kunt niet iets hebben als de ander jou niet leuk genoeg vind om over die angst heen te komen. In situatie 2 moet je gewoon genieten van de avond, haar vertellen dat je het tof vind dat ze met jou gegaan is en daarna wel verder zien wat ervan komt. |
Citaat:
|
ik sluit me er wel bij aan dat je je zelf moet blijven.
zelfde als wat reverend zeg, maak je je nergens druk om. het enige wat je zou kunnen vragen is. of ze misschien al een antwoord weet. |
summer t, ik heb het al zo vaak gevraagd aan haar, alleen het probleem is dat ze dus echt zit te twijfelen tussen mij en die gladjakker. Jammer dat als je een jongen leuk vind er bang voor bent dat je vriendinnen mij niet leuk vinden. Nou is die andere jongen ook niet bepaald knap (zeg maar gewoon gerust niet), dat is ook de reden dat ik er geen bal van snap.
|
Elin3, als ze voor jou optie 1 kiest dan heb ik een heel groot probleem, want dan zit ik heel de avond te kijken hoe het meisje van mn dromen staat te schuifelen met de allergrootste kneus op aarde die echt met iedereen ( en dan bedoel ik ook echt iedereen ) ruzie loopt te zoeken en zo dom is als een koe zonder hersens. En dat is ook nog eens op kamp dus dan lig ik de rest van de nacht nog tegen die verhaaltjes van hem aan te luisteren. Maar als ze voor jou optie 2 kiest dan kan het wel eens de mooiste avond van mn leven worden. Ik hoop echt dat ze snel beslist van de zenuwen gieren 24 uur per dag door mn lichaam en ik krijg 's ochtends geen hap door mn keel (ik eet wel gewoon hoor), en dat nu al drie dagen lang. Iemand daar nog tips voor???
|
Citaat:
Ga lekker leuke dingen doen met vrienden ofzo, ff wat afleiding is misschien handig om die zenuwen tegen te gaan, al is maar een uurtje. |
Citaat:
Ze heeft geen interesse, anders had ze wel meteen ja gezegt tegenover zo'n 'kneus'. Want dan ben jij net als die 'kneus', niks bijzonders met wie ze gewoon een leuke avond wil. Of ze is zo verlegen dat ze geen ja durft te zeggen omdat ze je leuk vind. Dat ze dan denkt dat ze blunders maakt waardoor je op haar afknapt, ik denk het niet bij jou want je klinkt best verlieft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je snapt wat ik bedoel, toch?
Ik vind het vreemd, hoezo door haar vriendinnen? Wat doen die dan? |
Citaat:
|
en heeft iemand tips hoe ik er helemaal kan inpakken (ik heb al een super romantische picknick geregeld!!!)
|
Als ze bang is dat haar vriendinnen er een mening over hebben en daarom niets met je wil dan is ze dus niet verliefd.
|
Citaat:
|
Dat is het punt.
|
Citaat:
|
Doorgaans zoekt men een partner op waar hij/zij zich niet voor schaamt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat zou je niet. Citaat:
|
Met andere woorden, ze is niet verieft op je. Je ontwijkt de waarheid trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe het afloopt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat de rest ook al zegt: ze wil jou niet en jij probeert dat voor jezelf te ontkennen. Wat de rest zegt is niet bedoeld om jou af te kraken. Wel is het bedoeld als hulp voor jou om in te zien dat ze je niet wil en dat je je tijd beter ergens anders kunt besteden. Ik snap dat dat rot is, maar op deze manier doe je jezelf alleen maar meer pijn.
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon afwachten tot na die 'superromantische picknick' en daarna kijken hoe het afloopt. Want als dat goed afloopt, heb je toch wel een vrij grote stap voor op die andere gozer. Nu is er niet superveel dat je kan doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |