![]() |
Meisje uit m'n klas
Hey,
Ik wil graag jullie mening want ik kom er niet uit :/ Ik vind sinds ongeveeer 1,5 maand een meisje uit m'n klas leuk en ik denk(?!!?) dat zij mij ook wel leuk vind, Ik zal het wel nader uitleggen. Het is nogal een raare situatie want zodra ik op school kom wil ze meteen aandacht van me en ze wilt ook echt bijna elke les naast me zitten en met me mee naar huis fietse. naast me lopen in de gang enz. Ook 'pest' (flirt?) ze met me, gemene grapjes en loopt op me te tekenen met nota bene mijn pen ^^ en allemaal van dat soort, Maar verder voelt het alsof ik haar niks intereseer, ook zegt ze soms dagen niks tegen me, ook heb ik haar een keer gevraagd wat ze allemaal bedoelt en of ze me leuk vind, als antwoord kreeg ik ongeveer dit; 'haha nee, hoezo denk je dat dan?' nu wil ik haar wel zeggen dat ik haar leuk vind maar ik vind het nu zo 'leuk en goed' hoe we met elkaar omgaan dus als zij veder niks voor mij voelt ben ik denk ik haar dus kwijt. Overegens is ze al dit gedrag gaan vertonen ongeveer 2maanden geleden en ook echt van de een op de andere dag, daarvoor kreeg ik dan ook niet meer dan een arrogante blik. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag! :) |
Hoe oud zijn jullie? Ze zou ook gewoon best speels kunnen zijn.
|
Even voorop: ik ben echt niet de liefdes expert (écht niet... alles behalve XD), dus correct me if I'm wrong.. Of als ik gewoon onzin uitkraam :-)
Het kan natuurlijk ook dat ze niet helemaal weet of jij wel interesse hebt en daarom (om het maar even 'safe' te spelen) nee heeft gezegd. Daarnaast, hoe heb je het gevraagd? Ik denk persoonlijk dat als je het te direct vraagt, dat misschien wat onverwacht en raar naar haar overkomt (afschrikt?), waardoor ze maar nee zei om weer safe te spelen.. Of waren er vriendinnen in de buurt van haar? Probeer anders eens een dagje buiten school om met haar te regelen, ga iets leuks doen. Aan haar reactie kan je misschien meer aflezen dan je nu weet, en als je daar met z'n tweeën bent kan je altijd een poging doen meer te weten te komen - of je trekt een stel stoute schoenen aan daar, dat kan ook nog natuurlijk :-) Voor de rest lijkt me dat ze wel interesse heeft... |
Citaat:
|
Wat wil je nou eigenlijk? Tips om haar in te pakken of echt alleen een mening? Want ik denk dat ze je wel ziet zitten, en aangezien dat wederzijds is zou je er werk van moeten maken naar mijn mening.
|
Citaat:
Met andere woorden wat jullie erover denken en of ze me leuk zal vinden of niet |
Mijn mening is dat dat gedrag van haar typisch iets is wat laat zien dat ze smoor op je is. Ze lijkt me gwn te verlegen om het te zeggen, ik zou gwn tegen haar zeggen dat je haar leuk vind, je kunt die stap wel maken
|
Citaat:
|
Heeft iemand misschien nog tips om haar subtiel te laten weten/zien dat ik haar wel zie zitten? :)
|
Laat haar in ieder geval weten dat je IEMAND leuk vind. Dan kun je ook weer meteen afleiden van haar reactie wat zei daar van vind. Ze word dan waarschijnlijk nieuwsgierig enzo. Etc
|
Citaat:
|
Nee ok maar door haar eigen nieuwsgierigheid kun je haar er zelf zeg maar achter laten komen
|
Citaat:
|
okee mensen zou het 't waard zijn om het te proberen en te zeggen dat ik 'r leuk vind?
|
Gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis.
|
Nee heb je ja kun je krijgen ;-)
|
Citaat:
|
Daar bedoelen we mee dat je gewoon eens tegen haar moet zeggen dat je haar leuk vindt. Als ze dan zegt: maar ik jou niet is dat lullig maar dan weet je waar je aan toe bent.
|
Ze heeft al gezegd dat ze hem niet leuk vindt, waarom zou je het nog een keer gaan doen?
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876554 Je geeft zelf antwoord op je eigen topic, met je antwoord op dit topic Gewoon vragen dus (y) |
Gelukt?
|
heb er eerlijk gezegt nog geen werk van gemaakt
|
Ik denk vragen dat dicht slaan doen ze allemaal maar dat ze alles wil doen ze als ze echt wanhopig worden over de situatie om je aandacht te vragen
|
voor de geïnteresseerden; Ik heb er nog niet verteld dat ik haar leuk vind, word ook steeds met de dag minder spreek haar ook nu niet/nauwlijks, heb het wel even gehad met meiden. Alsnog bedankt voor alle hulp :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |