Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   LSD gebruiken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876771)

183 12-04-2013 17:54

LSD gebruiken

Samen met enkele vrienden ben ik van plan om binnenkort een keer lsd te gebruiken. Heeft een van jullie wel eens lsd gebruikt en wat voor (goede of slechte)ervaring was dat?

Mutant_oud 23-04-2013 14:57

Ik heb nog geen LSD gebruikt, wel andere tripmiddelen. Heb je ervaring met andere tripmiddelen of wordt dit sowieso de eerste keer?

deadlock 23-04-2013 15:04

Ik heb wel wat ervaring. Wat verwacht je er van, heb je wel eens eerder tripmiddelen gebruikt en zo ja welke en hoe reageerde je daarop?

MarcWeller 23-04-2013 20:09

nog nooit tripmiddelen gebruikt omdat ik er niet aan komen :/ maar andere vraag, heb je uberhaupt ervaring met andere drugs?

183 24-04-2013 22:14

hoi allemaal. We hebben besloten om het nog een tijd uit te stellen. We zijn allemaal nog niet heel ervaren gebruikers zelf heb ik alleen lichtere drugs gebruikt zoals wiet en een keer truffels

183 24-04-2013 22:15

daar heb ik overigens goede ervaringen mee.:)

Synaps 27-05-2013 09:02

Verstandig. Misschien nog een beetje verder experimenteren met truffels (miss een keertje sterkere of grotere portie, NIET OVERDRIJVEN) en dan kan je vast wel eens LSD uitproberen.

MTpower 27-05-2013 11:25

Ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat ze op paddo's heftiger reageren dan op lsd. Dus ik weet niet of het een noodzakelijkheid is om eerst maar ervaring met paddo's op te doen, dat lijkt me erg persoonlijk.
Lees gewoon wat ervaringen van anderen en lees je wat in in het middel zelf en als je er een goed gevoel bij hebt proberen.

Vice 27-05-2013 18:39

Citaat:

Synaps schreef: (Bericht 33155993)
Verstandig. Misschien nog een beetje verder experimenteren met truffels (miss een keertje sterkere of grotere portie, NIET OVERDRIJVEN) en dan kan je vast wel eens LSD uitproberen.

Je kunt ook beginnen met een lagere dosering LSD.

Prospect 29-05-2013 02:19

Heb zelf geen ervaring met tripmiddelen, maar ik heb ook interesse in LSD maar kreeg de tip om eerst wat truffelervaring op te doen en vervolgens eerst nog eens de stap te maken naar 2CB alvorens LSD te gebruiken.

tadek573 30-05-2013 04:13

yo ik ben een oude lul in verhouding tot jou,ik heb alles gebruikt wat je maar kan bedenken ,begrijp heel goed je opent een deur maar je kan hem nooit meer sluiten,als je het toch wil ervaren doe het nooit alleen!!!! als je meer info wil mag je me altijd om raad/advies/ vragen het kan maar 1x mis gaan bezef dat goed met vriendelijke groet een old timer;)

Synaps 30-05-2013 05:23

Citaat:

Prospect schreef: (Bericht 33158312)
Heb zelf geen ervaring met tripmiddelen, maar ik heb ook interesse in LSD maar kreeg de tip om eerst wat truffelervaring op te doen en vervolgens eerst nog eens de stap te maken naar 2CB alvorens LSD te gebruiken.

Dat is sowieso ook een goeie.
Ik ga binnenkort 2CB doen. Het schijnt allemaal wat vriendelijker te zijn dan truffels en LSD. Ondanks dat het toch goed trippen kan zijn.

Prospect 31-05-2013 00:45

Heb inderdaad ook gehoord dat 2cb een heel vriendelijke drug is. Schijnt dat je zelf je trip kan sturen in plaats van dat de drug de touwtjes in handen neemt, lijkt me erg fijn, sowieso voor mezelf al omdat ik nog geen ervaring met tripmiddelen heb (hoewel ik wel eens flink heb zitten trippen op xtc, hallucinaties als nooit tevoren).

183 03-06-2013 20:50

hallo allen,

Ik heb lang niet meer gekeken op de site maar bedankt voor de adviezen dat over die 2cb klinkt ook zo slecht niet, dat lijkt me ook interessant om te proberen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.