![]() |
Maaltijdsalades
Ik wil van de zomer lekkere maaltijdsalades gaan maken maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er in moet doen. Zelf hou ik heel erg van tonijn en garnalen. Maar verder weet ik niet zo goed wat ik erbij moet doen of nog meer kan pakken inplaats van garnalen en tonijn.
|
Groenten? En daarin kun je toch eindeloos variëren? ;)
En omdat 't als maaltijd moet functioneren: mss ook pasta of aardappel.. |
couscoussalade met droge abrikozen en gegrilde kip en wat groenten.
pastasalade met kerstomaatjes, rucola, mozzerella blauwe kaas en peer is ook een lekkere combinatie |
|
ja ik ben dus wel echt een rare met groente enzo haha, ik lust geen tomaten en rucola vind ik ook echt verschrikkelijk verder lust ik geen een kaas alleen brie :$ couscous heb ik echt nog nooit gehad! ohja en feta lust ik ook, ik heb gehoord dat watermeloem en feta een lekkere combinatie is al kan ik me er weinig bij voorstellen. Maar wat zou ik nou bij een tonijn salade/gamba salade kunnen doen? Ik ben niet zo goed in combinaties maken :)
|
Pasta vind koud niet zo denderend maar de bovenste lijkt me wel best lekker, al weet ik nog steeds niet wat couscous is
|
GEITENKAAAAAAS!! Lekker en kan na mijn mening overal bij.
|
Je kan eens in de supermarkt kijken bij de maaltijdsalades wat daar in zit en die dan eventueel namaken. Dan kan je ook dingen weglaten die je niet lekker vindt :)
Zelf eet ik graag: - geitenkaas/veldsla/avocado/appel/komkommer/honingdressing - gerookte kip/paprika/doperwtjes/komkommer/rucola/pijnboompitjes/yoghurt-dilledressing - couscous/studentenhaver/extra rozijnen en walnoten/aubergine/courgette/paprika |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |