![]() |
Geforce 2 kaart in winxp
Mijn geforce kaart werkt niet goed in win xp als ik R.T.C.W
(Return to castle wolfenstein) wil opstarten krijg ik die console en dan gaat hij het spel laden maar gaat dan meteen weer terug naar windows. Hij geeft dan een error in de console van ''could not open open GL Subsystem' Dit heb ik al eerder gehad maar toen had ik er iets op gevonden ik heb bijna alle mogelijke updates al gedownd en hij doet het maar niet. Als iemand op dit forum hetzelfde probleem heeft gehad en de oplossing weet zeg het alsjeblieft even. |
hoi ik weet de oplossing, je moet naar www.nvidia.com gaan en de niewste drivers downloaden suc6 later sven
|
Detonator XP downloaden van bovengenoemde site.
|
Ok ik heb die driver gedownload maar nu is er weer wat anders waar ik geen raad mee weet want in plaats van dat ik een setup progje krijg, krijg ik een pakketje vol met allemaal bestanden maar waar moet ik die in godsnaam laten ?!?.
|
je moet wel 1 setup heb je misschien t verkeerde ding dedowned
laterss sven |
Citaat:
Is gewoon setup. |
Als er geen setup bij zit hoor je het volgende te doen: control panel, configuratiescherm->system, systeem->hardwaredinges->beeldschermadapters, fuck engels=>geforce 2 mx 400->update driver->handmatig NIET automatisch->diskette->kies de map waar je de drivers staan hebt->instaleren->opnieuw opstarten
Zo, in het vervolg voor als je dit nodig hebt weet je dit ook weer...waarschijnlijk heb je beta drivers gedownload, maar ook deze zijn te installeren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |