![]() |
.saainn is STUK en kiddo heeft een saaie #1814
:D
|
die titel :D
|
|
@Quis, nee, het speelt al een stuk langer dan twee weken -O-
|
Hallo non-existent seksleven van .sann gewoon vrolijk in een topic (Y) Ja hoor kan best GEEN PROBLEEM.
|
Citaat:
|
Heb je al zwarte oren en oogjes, sann?
|
Hoe kan dat nou? :( Over zoveel dingen was ik onzeker, behalve over jouw seksleven, als een rots in de branding, als de zon die voor niets opkomt, als renner met epo zo stabiel was het!
/slechtemetoforen.nu |
Citaat:
Citaat:
|
EEN SAAIE WAT
|
Lees het vorige topic dan even terug!
|
oooooooooooh. Ik krijg altijd wel zin in opwarmseks van dit grauwe weer. :o *damp damp*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke genoeg over mijn seksleven.
|
Ok, Quis, vertel eens.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je realiseert je dat jij daarna bent? :D
|
Citaat:
|
Die zijn al lang gevlucht :D
|
Nou daar is niet echt iets over te zeggen hoor :lisa:
|
Muts :D
|
Ja ik poogde uitstel van executie. Nou eh ja eh niet voor het internet!
|
Goeienacht. ben op kamp ergens bij weert op een heel mooi park. iedereen slaapt behalve ik. lekker saai. ik en mn bff hebben de masterbedroom ingepikt. haha de rest slaapt op stapelbedden in mini kamers. we speelden weervolven van wakkerdam en ik was heks. dankzij mij wonnen we. ik denk dat k ook ga slapen, want alleen rondspoken is saai. xjes
|
Citaat:
:D:D |
Citaat:
Citaat:
|
Saai is niets veranderd :cool:
|
:D Wel een beetje, maar nu even niet :lief: (Y)
|
Hoi Osmose. Hoe gaat het? :o
|
Osmose, er is een baby- en zwangerschapsyogasalon in de straat waar ik door fiets van werk naar huis, met dezelfde naam. hihi.
|
Citaat:
En met jou? |
Citaat:
|
Citaat:
|
We wonen nu bizar dicht bij elkaar. :lisa:.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met mij gaat het echt wel goed. Ik heb tentamenperiode en veel te weinig studiemotivatie dus dat is een beetje jammer, maar verder loopt 't leven wel ok op dit moment. Ik ben naar Nijmegen verhuisd en dat is even wennen. Het is fijn om dichtbij de universiteit te wonen maar het is stom om niet meer in Utrecht te wonen. :p |
Citaat:
|
Ik duik m'n bed in lieverds. Slaap lekker voor straks!
|
Het is vooral stom om niet mijn buurvrouw te zijn! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Quis vraagt je op lunch-date :Y
|
:)
Gewoon, of jij daar blij mee te maken bent of dat je daar juist heel naar of ongemakkelijk van wordt. Of geen tijd voor hebt. Of dat je het ''wel ok'' vindt, of eng, of interessant, of saai. |
Oh echt, nu moet ik hardop lachen om mijn eigen onnozelheid :D Ja, dat vind ik leuk!
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |