Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Speed temperatuur (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876869)

Prospect 14-04-2013 23:44

Speed temperatuur

Hallo,

Ik heb op mijn werk in mijn kluis nog een gram pep liggen, dit ligt er al drie maanden. Ben namelijk mijn kluissleutel kwijt, is een nieuw slot in gezet maar op de een of andere vage manier weet niemand waar de nieuwe kluissleutel gebleven is.
Maar goed, to the point. Een bekende van me zegt dat ik die pep het beste weg kan gooien als ik er bij kan als het er al zo'n tijd ligt omdat ik er goed ziek van zou kunnen worden door de temperatuur in zo'n kleine afgesloten ruimte. Eerste keer dat ik zoiets hoor, vind het zelf zonde om weg te gooien aangezien het echt topspul is (72% getest).
Heeft iemand ooit z'n pep een tijd bewaard in een afgesloten ruimte en daarna nog gebruikt?
Of kan iemand me meer vertellen over de temperaturen/tijd van bewaren en speed?

Overigens: Ik gebruik geen speed op mijn werk! Ik zou direct na mijn werk naar vrienden gaan waarna we naar een feest gingen, vandaar dat ik het had meegenomen naar m'n werk.

Mutant_oud 15-04-2013 07:17

Volgens mij is er geen groot verschil tussen temperatuur in een kluis en de omgeving. Volgens mij heeft die ongeveer dezelfde temperatuur (tenzij het een speciale geïsoleerde kluis zou zijn voor dingen die koud of warm moeten blijven, maar ik dat is meer iets voor een laboratoriumomgeving). Mij klinkt 3 maanden in een afgesloten kluis niet lang in de oren, maar ik weet niet hoe gevoelig dat spul is voor omgevingsfactoren. Zelf zou ik het durven proberen, maar ik ben ook niet zo snel bang van vervallen spul (en het is niet iets als vers vlees ofzo dat heel bederfelijk is :D)

Prospect 15-04-2013 23:31

Maar ik werk in een zwembad in een friettent dus de temperatuur ligt wel iets hoger daar.
Zelf durf ik het niet te gebruiken omdat ik geen zin heb om bad te gaan ofzo, maar ik zal het nog eens opnieuw laten testen bij een testcentrum en eens afwachten of de resultaten gewoon hetzelfde zijn.

Mutant_oud 16-04-2013 07:33

Ah ok, dat is wel iets anders natuurlijk. Maar dan nog heb ik geen idee hoe het zou kunnen reageren.

Black.Bird 30-04-2013 19:02

mijn pillen...(ja ik slik een soort speed nouja en is speed maar dan gemixt met een ander stofje) die bewaar ik gewoon op een kast en ze worden niet slecht probeer het word ziek..(dan hoef je niet te werken XD) maar probeer zou ik zeggen

bloodyb 30-04-2013 19:11

Als je echt aan twijfelt gewoon weggooien!

Patataap 01-05-2013 02:16

Citaat:

Black.Bird schreef: (Bericht 33126126)
mijn pillen...(ja ik slik een soort speed nouja en is speed maar dan gemixt met een ander stofje) die bewaar ik gewoon op een kast en ze worden niet slecht probeer het word ziek..(dan hoef je niet te werken XD) maar probeer zou ik zeggen

13 en al aan de sterke shit?

ot: je moet zelf bepalen of het het risico waard is.

huntingyade 01-05-2013 08:25

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 33126358)
13 en al aan de sterke shit?

ot: je moet zelf bepalen of het het risico waard is.

het klinkt als medicijnen dus waarschijnlijk gaat het om dextro amfetamine.

Prospect 01-05-2013 13:06

Hij zal inderdaad wel dexamfetamine bedoelen.

Heb zaterdagavond een klein sleutelpuntje genomen om te proberen, was maar een heel klein beetje dus echt heel ziek zou ik er in ieder geval niet van worden. Ging top :)

Black.Bird 02-05-2013 10:39

ja ..ik heb ADHD vergeten te vertellen ik slik dexamfitamine

hendroit 04-05-2013 22:50

Was de pep nat of droog?

Prospect 06-05-2013 01:01

Droog

hendroit 11-05-2013 14:42

Dan kun je het gewoon nog gebruiken

Prospect 12-05-2013 02:02

Heb het gemerkt @ hendroit, ondertussen is het weer op :'(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.