![]() |
Saai bij Waterloo #1815
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 91 Mutant 60 Quis 3.0 47 .sann 31 Sadye 25 Lorelei 24 Snebbeltje 17 Pip 17 Sarah 17 Paranoide 15 Little Phoebe 15 Osmose 14 Lieveheersbeest 13 Rationeel 11 Trimm Trabb 10 Miekje* 10 Martiño 9 Frayne 9 Ingegerd 7 Klaverhap 7 Sigmund 7 Noedelhap 6 kid606 6 Macrador 5 Uomi 5 E_Y_E 5 Quintiano 5 Carn 4 bloodyb 2 Panopticon 2 Haubenmeise 2 Lusi 1 Swlabr 1 umberto 1 |
Woohoohoohoo Waterloo.
|
Ik hou van Ketjap trouwens. Ketjap Manis van Conimex <3
Er zijn tijden geweest dat ik dat zoveel gebruikte, dat we zo'n ding hebben aangeschaft: http://www.nevejan.eu/media/catalog/..._conimex_1.jpg In België is het maar op goed geluk te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo hebben wij altijd 20 kilo rijst in huis. Kom maar op, apocalyps! |
Mm, ketjap gebruik ik altijd met uiterste zorg. Als die shit gaat overheersen, nou ja, dan overheerst het. En dan gaat het naast zijn schoenen lopen, want zo fenomenaal is ketjap nou ook weer niet.
|
Ketjap vind ik ook maar een overgewaardeerd goedje.
|
Ketjap is oké, maar 2,5l vind ik een vies idee :s
|
Jullie maken duidelijk nooit saté :nono:
|
Het is maar goed dat ik niet eerder wilde koken, want ik sta nu ook te wachten op de vaatwasser omdat er geen pannen meer zijn :herp:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik wil iedereen vertellen over ons nieuwe huis! Ik ben er zo verliefd op, ook al is het echt een grote teringzooi. :lief: |
Foto's!
|
Les pictures des frictures :Bob:
|
Kwinsi ik zeg het maar gewoon tegen jou. Ik heb een tournament gewonnen en nu oneindig tegoed en nou is het niet meer leuk :'(
|
Citaat:
|
Nou ik ga er geen geld in steken, uit principe. IRL nog wel maar niet op internet.
|
Citaat:
|
Omdat het al snel uitdraait op meer dan 30 euro.
|
Eh, nee? Daarom zou ik 't bij SNG'tjes houden; double or nothing. Als je dan voor een paar euro speelt kan je hooguit die paar euro verliezen per SNG. Anderzijds; bij een 6-seat tafel, versla er drie en verdubbel. Cashgames zou ik inderdaad nog even niet doen. Je bankroll is vrij makkelijk te managen op die manier.
|
Eh, ja. Ik geef aan dat ik die maat zelf niet houd als ik eraan begin dus ik begin er niet aan.
|
Oh. Apart.
|
Ik heb nu een maand post bewaard van de vorige bewoners, op hun verzoek. Vier keer gebeld en voicemail ingesproken (die ik er overigens meteen aankreeg), nul reactie gehad. Bij de post zaten twee brieven van een incassobureau. Collega vertelde dat haar buren in eens een dagvaarder (noem je dat zo?) op de stoep had staan, omdat de vorige bewoners niet hadden doorgegeven dat ze verhuisd waren. Nu ben ik een beetje :para: zometeen staat er hier ook zo'n Flip op de stoep.
Gewoon omdat ik benieuwd ben he - als er hier morgen iemand op de stoep staat e ik kan bewijzen dat ik niet de vorige bewoner ben, en zeg dan "neemster contact op met de woningcoöperatie", mag de woningcoöperatie dan de info geven over waar de mensen dan wel wonen? Want het zijn wel nog huurders bij die woningcoöperatie. |
Ik krijg ook nog wel eens post geadresseerd aan een dude die hier 'n jaar of acht geleden heeft gewoond. De eerste paar jaar heb ik die meuk retour afzender gedaan, zoals het een goed burger betaamt, maar nu ben ik er wel klaar mee en krijgt al zijn post een enkeltje papierbak.
|
waarom zou je dat zeggen? Zijn jouw zaken niet. Die mensen zijn vast te achterhalen.
|
Ja, morgen gaat alles retour. Ik blijf niet bezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik gooi het overigens ook door mijn spaghetti, maar ik heb nogal een aparte manier van spaghetti maken. Dat doe ik overigens nog steeds, maar mijn verdere ketjapverbruik is aanzienlijk geminderd :D Raarrr, gisteren had ik een ultiem vage film, per toeval opgenomen, vandaag een ultiem goede film, per toeval opgenomen. Handig die digibox, zo kom je no eens wat tegen buiten je normale filmzone. |
Ingegerd, zijn ze wel uitgeschreven op jouw adres?
|
Hoi :bloos:
|
Mensen uit Utrecht naamzoek; ligt het aan mij of smaakt het kraanwater nogal raar de laatste tijd (week)? Nogal metalig... ofzo
:lisa: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingegerd je moet even de rechtendames schoppen. Quis regelde ooit een mevrouw die iets wist van deurwaarderij.
|
Citaat:
|
Rechtendames Sann Quis en de rest naamzoek!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha nu lijkt t alsof om me daar vet druk om zit te maken maar dat valt wel mee. Het is meer een OEHOE WAT ZOU ER NU KOMEN omdat ik wel een saaie burgertrut ben en niet zoveel spannends mee maakt. En dan grijp ik elke mogelijkheid aan om allemaal rare dingen te bedenken. :D
|
Snebbel! Wat is er aan de hand? Gaat het niet goed? :(
|
Citaat:
En verdomme, nu heb ik die film gekeken om iets te kunnen wissen en nu wil ik hem niet wissen! Fuck it! |
Nee, weer spierzwakte. Kan bijna niets. Ondersteuning nodig bij naar toilet lopen, omkleden. Kan niet goed kauwen en praten. Tyfuskut dit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe komt het nou eigenlijk dat je daar ineens weer last van hebt? |
Thanks. Ga nu slapen. Truste!
|
Slaap lekker en sterkte!
|
Truste!