![]() |
Een jongen raar wat moet ik doen
Ik ben een jongen van 13 jaar oud een jongen was de hele tijd aant zege van ik heb een stijve en ging ie helemaal vaag doen enzo maar ik denk daar. Nu dus de heletijd aan hij had wel een vriendin maar wat mowt ik hiermee hij smste me laatst ook van zulle we een x logere dan kunnen we samen in bed
Wat moet ik hiermee want ik zit nu egt zovan Ik weet ook niet of ik dat wil |
Zeggen: "dat wil ik niet, houd eens op."
|
Als jij dat niet wilt, dan moet je hem dat gewoon vertellen. Daarnaast, als hij een vriendin heeft mag je hem daar ook echt wel eens op wijzen. Hij stelt dus eigenlijk voor om, zo komt het op mij over, vreemd te gaan met jou. En daarmee gaat ie natuurlijk volledig over de streep van het toelaatbare in een relatie (ja, zelfs op jullie leeftijd).
|
Hij wil OF een keer experimenteren met een jongen. Of hij is eigenlijk gay, maar heeft nu (nog) een vriendin. Komt veel voor op die leeftijd.. Dit heeft echter niks met jou te maken. Zie de andere reacties. Als jij het ook wel een keer wil proberen kan je dat natuurlijk doen. Valt het tegen en is het niks voor jou dan kan je dat ook altijd nog zeggen: dit was 1 keer, maar het niks voor mijj. Dan moet ie naar een andere gast op zoek om mee vreemd te gaan..
|
Is niet zo moeilijk, als je twijfelt doe het dan niet! En als je het wel wilt doe je het gewoon. Is hij wel een beetje van jouw leeftijd?
|
Je moet doen waar je zin in hebt.
|
Danku voormde tips ik ga m zeggen dat ik t niet wil hij is trouwens 7 maanden jonger
|
Heel goed, nooit iets doen wat je niet wil. :)
|
en doe iets aan je spelling dat is veel makkelijker lezen. :)
|
Citaat:
Ontopic: Inderdaad doen waar jij je goed bij voelt ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |