![]() |
hoe geven jullie signalen af als jullie iemand leuk vinden????
Hoi ik vroeg me af hoe jullie signalen afgeven als je iemand bijvoorbeeld wel ziet zitten. Alvast thx!
|
Ik interesseer me dan in diegene.
|
Ik ga praten met diegene. Soms wat flirterig doen. Dat doe ik trouwens ook bij goede vrienden, mannelijk en vrouwelijk, dus het is vrij nietszeggend.
|
ik doe normaal tegen diegene net hoe ik tegen elk ander doe en zie wel hoe het loopt. Ik ga niet speciaal moeite doen voor iemand ofzo
|
gedraag me als een lul met een knipoog. jwz.
|
Eerst doe ik stoïcijns en ongeïnteresseerd, dan bespring ik 'r.
|
Ik geef geen signalen af.
|
Citaat:
|
Ik ben vrij zenuwachtig en opgelaten in de buurt bij iemand die ik leuk vind, dus ik denk dat ik 't op die manier (onbewust) laat doorschemeren ;).
|
probeer altijd je zelf te zijn bij diegene, en onder tussen praat je met hem, en praat je over wat jullie leuk vinden. vraag dingen aan hem en toon interesseren.
flirten kan je op vele manieren: je kan hem beetje plagen, of een gesprek voeren. |
Ok Thx ;-)
|
Sws jezelf blijven.
Wat het beste moment is (als je dat durft) is tijdens Valentijn. Dan maak je een brief voor hem met een kleine hint van jezelf erin en dan doet ie er lang over om erachter te komen dat jij het bent (hoop je dan maar :P) Als hij dat echt niet begrijpt ga je hem meer briefjes sturen en met "grotere" hints. Het lijkt me wel dat ie er dan na een tijdje wel achterkomt. Wat handig is aan deze manier is dat jij wel wat onderneemt maar hem het echte werk laat doen; slim toch :) |
Ik zou gewoon jezelf blijven en gewoon gezellig met haar kletsen dan merk je van zelf wel of het klikt. En als het klikt een keer vragen of ze zin heeft om iets te doen dan vraag je bijvoorbeeld of ze een keer meegaat naar het park om haar beter te leren kennen en als ze ja zegt dan heb je beet ;)
|
Citaat:
|
Eerst en vooral blijf ik gewoon mezelf. En dan veel glimlachen en lachen om wat-ie zegt (niet te overdreven natuurlijk), humor werkt altijd in een gesprek, m'n nek wat laten zien (laat onderbewust "zwakte" zien, betekent dus dat je je veilig voelt, weet ook niet precies hoe dat zit maar het schijnt te werken), af en toe een beetje met m'n haar spelen, en als het gesprek lekker loopt, zet ik de volgende stap en raak ik hem aan. Dit laatste kan je goed combineren met plagen; je zegt iets gemeens, en tapt dan op z'n hand, of als hij jou plaagt, kan je hem een (zachte) boks op z'n bovenarm geven. Maar er zit nooit een plan achter ofzo. :)
|
In tegenstelling tot al de mensen die opeens in iets anders evolueren.
|
Citaat:
|
Je zegt dat je jezelf blijft. Het is nogal lastig om spontaan in iets of iemand anders te veranderen dus dat lijkt me een overbodige opmerking.
|
Citaat:
|
Je bent per definitie hoe je bent. Het is een lege opmerking.
|
Dit is gewoon een interprentatieverschil. Veel mensen nemen een rol aan en gedragen zich anders dan in andere context, er voor kiezen dat niet (of minimaal) te doen kan je zeggen dat je jezelf blijft tov van iemand die zich in volledig andere context anders gedraagt.
Anders valt te interprenteren dat je jezelf bent, en je iemand bent die zich in andere context anders gedraagt en dat gewoon is wie (en zoals) je bent. Suggestie: terug on topic denk ik. Voor zeauvur et ier noch niet deaud is. |
Ik voer de ander dan meestal dronken en dan neem ik haar mee en dan weet ze het wel.
|
Ik plaats discreet een hand op het achterwerk.
|
normaal als ik een tanga zie dan ga ik gewoon en ik zeg geef me nummer
als ze niet gelijk willen geven dan kan je altijd beetje plagen laatst had ik meisje dr telefoon afgepakt en mezelf gebeld maar ze graaide zo toen ik me nummer intoetste dus trapte tegen haar scheen toen kwamen dr zussen moeilijk doen maar was gewoon een grapje haha meisjes moeten gewoon nummer geven klaar |
Citaat:
|
Ik probeer veel bij hem te zijn en met hem te praten. Ook raak ik hem stiekem heel soms wel eens aan.
En dat moet een jongen dan zien te interpreteren als: "goh, zij vind mij wel ontzettend leuk". - sorry jongens :p |
Ik probeer zo veel mogelijk bij haar in de buurt te zijn, veel communiceren met haar, oogcontact maken, een beetje lachen naar haar. Kortom ik probeer haar te laten weten dat ik geïnteresseerd in haar ben!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |