![]() |
Sperma
Hee, ik ben 17 en vroeg me af of er jongens van mijn leeftijd zijn die wel eens sperma van zichzelf eten (of van anderen) en hoe?
|
Hoe...?
|
Hoe bedoel je "hoe?" :confused:
|
Hoe je het dan eet, gewoon van je hand likken ofwat?
|
Ik ben geen vent, dus de enige keer dat ik sperma "eet" is na het pijpen.
Maar ik snap nog steeds niet op hoeveel verschillende manieren je sperma kunt "eten". |
Ja ik ook niet, daarom vraag ik t. Maar ik bedoel dat jongens hun eigen eten, of van andere jongens ofso..
|
Er zijn zat mannen die wel eens hun eigen sperma hebben geproefd (en zelfs meer dan eens) en er zijn ook nog mannen die homo (of bi) zijn en daarvan zijn er ook veel die pijpen en slikken.
Dus het antwoord op beide vragen is JA. Maar dat had je zonder dit topic ook wel kunnen weten. |
Gewoon met een lepel, want met een vork gaat het zo lastig.
|
Citaat:
Verder is me niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil weten. |
Verhalen over dat soort dingen
|
Ik smeer het op mijn brood, lekker man!
Maar zonder dollen; er zijn heel veel jongens die het wel eens hebben geprobeerd, maar voor de meesten is dat waarschijnlijk eenmalig. Ikzelf heb mijn eigen sperma wel eens geproefd ja, maar vind het niet bepaald bijzonder. Laat me dan maar gewoon een andere jongen pijpen en hem klaar laten komen in m'n mond, dat is vele malen beter ;) |
Ooit eens geprobeerd en ik vind het gewoon vies..
|
Wat is t verschil tussen je eigen sperma en dat van iemand anders?
|
Probeer eens haaienvinnensoep. Vind je dat lekker dan overleef je sperma ook wel.
|
Citaat:
|
Volgens mijn vrouw smaakt het lichtelijk naar wat ik gegeten heb. Veel zoute snacks en spul met knoflook zorgen voor minder lekker sperma. :')
|
Je kunt het in water lozen, en dat vervolgens een beetje kruiden met oregano...
|
Ik eet het vaak i.c.m. gefrituurde rat. Maar zo heeft ieder zijn of haar voorkeur! De een eet een gefrituurde rat liever met ketchup, terwijl een ander patat liever met zaad eet. Bij mij is het dus andersom, ik heb liever ketchup bij de patat en zaad bij mn rat.
|
Ik neem aan dat de meeste posts hier ondertussen niet meer dan geintjes zijn, maar voor de mensen die 'spermarecepten' toch wel iets vinden; klik. Ik zou er zelf geen behoefte aan hebben, maar als het je lekker lijkt zou ik zeggen: leef je uit.
|
dit is te veel bagger voor één topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |