![]() |
Wat saait dat weer lang #1816
Mutant 56
Quintiano 43 Chick Rock 38 Little Phoebe 28 Snebbeltje 27 Lorelei 25 Frayne 25 Pip 24 Paranoide 23 Carn 21 Ingegerd 20 Noedelhap 18 Trimm Trabb 16 Sadye 15 umberto 15 Haubenmeise 14 E_Y_E 13 Sigmund 12 Lieveheersbeest 11 Lusi 10 Miekje* 10 Uomi 9 Quis 3.0 9 Sarah 6 kid606 4 Rationeel 3 .sann 2 Nemo 2 Vowel 1 Andijvie 1 |
@Umberto :o
@Haubenmeise: Alles draait om eenvoud, jatochnietdan? ;) Apple Apple CHOO CHOO! :herp: |
Ik heb 'm door! /laterd
|
Okeeeee, MATLAB en ik gaan vriendjes worden. Ik voel het!
|
Citaat:
|
Rare vrienden hou je er op na Lorelei!
|
Zelfs als ik niet buitensporig doe, sta ik bovenaan :herp:
Ik wil me opkrullen in een hoekje en slapen, Pfffff. |
het topic was al dicht, maar leuk para (y)(y)
|
Citaat:
|
Para, waar blijft je pyjamafoto? :bob:
|
Oja, het interview met Wim-Lex en Maxima.
|
Wat een goeie titel (y)
|
Citaat:
|
Die stomme kut van een Chanel heeft geen spijt van haar gerook tijdens de zwangerschap, terwijl ze eerder moest bevallen omdat haar kind gevaar liep en het kind was ook nog eens ieniemienie :bob: Wat een stomme kut.
|
Ja godvertering :mad: ik kan niets eens meer normaal koken. DAFUQ is er gebeurt met mijn lichaam :bob:
|
|
Citaat:
|
Graag gedaan!
|
|
Nu weer terug naar mijn pannen. Ik improviseer iets met rijst, groente, rundvlees, sesam en veel te dure knoflook.
|
Ik zit te twijfelen of ik ga douchen of in bad ga. Hmmmm.
|
Omg in bad <3 dat zou ik nu wel willen. Maar we hebben thuis nooit een bad gehad, dus in bad gaan is een beetje speciaal en extra ontspanning (Y)
|
Ik moet hier altijd in bad als ik wil douchen :herp: Ik mis staand douchen.
|
Ik denk dat ik inderdaad even lekker ga badderen (Y)
|
Citaat:
|
Ik ben gisteren in bad geweest. En toen ben ik anderhalf uur later gaan hardlopen. Dat was niet helemaal de juiste volgorde :o
|
Ik leef ruim mijn halve leven al zonder ligbad :(
|
Badderen is heerlijk <3 maar niet handig vóór het hardlopen ;)
|
Warm buiten :Lisa: Grote griebels, de zomer komt er weer aan met dertig graden OF ZELFS MEER :BOB:
|
Citaat:
|
MATLAB en ik worden voorlopig toch misschien nog geen vriendjes :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe Daft Punk (Y)
https://soundcloud.com/fistintheair/...get-lucky-ft-1 |
Ik wil ook 30 graden. Heerlijke kleren aan :lief:
|
Citaat:
Citaat:
En oh wauw, na de larpers die onderling ruziën over hoe elite ze zijn, heb ik nu de heksen die andere mensen veroordelen dat ze geen heks zijn omdat ze alleen maar die kleren dragen (het oordeel wordt geveld op een programma dat over kleren gaat :herp:) en zich dus geen heks mogen noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn sarcasme er al op los gelaten ^^ Al die mensen met hun fucking eliteclubjes :herp:
Gelukkig zijn de mutanten in mijn clubje anders :herp: |
och jee, want een elitair gedoe. Bijzonder is dat toch, dat elke groep uiteindelijk wel een supgroepje krijgt dat vindt dat zij de echte zijn en de rest maar neppers.
|
Ik hoop echt niet dat het dertig graden wordt deze zomer. Zoals er er nu uitziet moet ik eht heul veul werken en nu is dat opzich niet erg maar wel als de badkamer heel slecht geventileerd is en alle ramen zijn dichtgekit in verband met de winterkou (maar nu dus biet meer open kunnen :herp:) en ik zweet me al helemaal de tyfus bij het idee :)
|
Citaat:
Wel vermoeiend zulke mensen, gelukkig zit ze niet in mijn vriendengroep, maar ja, ze reageert op een kennis, dus ik zie het wel voorbij komen :D Je zou toch denken dat je daar op een bepaald moment overheen groeit. |
Ik wist niet dat sommige larpers zo waren :| Wat stom zeg.
//Lekker gebadderd (Y) Ik heb mijn badjas aangetrokken en nu ga ik huiswerk maken. Zojuist had ik weer eens een opvlieger en toen zette ik het raam open voor wat verkoeling, maar buiten is het dezelfde temperatuur als binnen :D <3 |
Sommige alles-wat-dan-ook zijn zo.
Ik ben nooit zo goed in badderen. Het idee is leuk, maar dan zit je daar in bad. Tja. En dan? |
Daar zit wat in, Sarah.
|
Ik kom net op het idee een baantje te nemen voor na de examens, anders zit ik weken niks te doen. Ik weet alleen nog niet waar. Gaiapark misschien, lekker dichtbij en gratis entree. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |