![]() |
Citaat:
ja de bovenste stond wel in de top 40 op de eerste plaats dat zie ik you dark underground muziek niet staan. en beter dat dark underground muziek |
Citaat:
|
Citaat:
als ik zo zijn foto's bekijk plus de muziek dat ie luisterd heeft niet echt een bepaald leuk leven... |
Citaat:
|
ja muziek laat zien wat je voor persoon je bent. mare je sarcasme is ver te zoeken.
anders zouden mensen die happy zijn naar deprimerend muziek luisteren om het zo te zeggen. |
Hoewel ik de grootste moeite heb om te begrijpen wat je precies wil zeggen, deadlytown, vind ik dat wat ik begrijp, flauwekul.
Die Summer Jam van The Underdog Project was een zomerhitje in 2003. Het was ook nog eens een combinatie van hun eerdere Summer Jam (dat flopte) en Fi"esta van The Sunclub dat al een hit was in 1997. Teren op andermans succes dus. Dat is alles wat ze hebben gepresteerd. Dead Can Dance bestaat sinds 1981 en hebben in 2012 nog een album uitgebracht. Ze hebben een vaste kern van fans en daar komen nog steeds nieuwe bij. Wat heb jij liever, dat je 1 keer 9 weken dik bekend bent in de Benelux en waar mensen 10 jaar later geen idee meer over hebben wie of wat je was of al 32 jaar een vaste waarde zijn onder muziekliefhebbers? En dat de massa iets koopt, wil niet zeggen dat het goed is. 50 tinten is ook massaal verkocht, maakt dat dat het een goed geschreven boek is? |
slotje
|
Eh? Waarom zou jij bepalen dat dit een slotje moet krijgen?
|
Je had nog wel zo'n leuk topic geopend over mooie liedjes! Maar wat je hier zegt valt me vies tegen. Overigens vind ik 9/10 van de top 40-liedjes ongeïnspireerde bagger.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |