![]() |
Reus
Ik dacht dat dit origineel uitziende spelleke van Utrechtse bodem wel wat meer aandacht verdiende. Het komt 16 mei uit, wordt gemaakt door hobbyisten en lijkt iets met strategie van doen te hebben.
Meer info: http://abbeygames.com/ http://www.reusgame.com |
Hmm, lijkt een beetje op een apple app, iets met "god". Ziet er wel leuk uit :)
|
Doet me denken aan Black & White. Maar beetje nietszeggend filmpje verder.
|
ik zou het na deze indruk niet kopen :facepalm:
|
Ik ben ook nog aan het wachten tot er meer komt en moest ook aan B&W denken. Ben benieuwd of deze 'amateurs' zich hiermee bij een bedrijf in de kijker spelen.
|
|
Ziet er best gaaf uit.
|
10 euro voor het spel is trouwens ook echt wel echt heel erg nice.
|
Mij lijkt het wel leuk :)
|
Dit spel ga ik sowieso kopen, lijkt me zeker al het geld waard omdat er steeds bepaalde doelen zijn :)
|
Yess, dit spel neem ik ook wel mee voor 10 euro.
Al snap ik het doel van het spel nog niet helemaal. |
Zit er tof uit. :)
|
16 mei duurt lang. :(
|
Mij lijkt het ook interessant genoeg om geld aan te besteden. Gaat het enkel via Steam te koop zijn, of kan er voor de verzamelaars ook iets tastbaars gekocht worden?
|
"Reus will release on Steam, GOG.com, GamersGate and Desura."
Zal dan wel niet..? Ze hebben vast niet eens een doosje. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Da's ook weer waar. Maar als fan vind ik enkele Special Edition boxes wel echt heel vet. Bij bijv. Assassin's Creed Revelation en Mass Effect 3 hebben ze er ook wel hun best op gedaan.
Having that said, Reus wordt gemaakt door mensen met een normale baan ernaast, dus ik had ook niets verwacht. |
Citaat:
|
Citaat:
10 euro voor dit spel lijkt me echt wel waar voor je geld |
Citaat:
|
Do. Want. Schiet eens op, tijd. :(
|
Reus is gereleased! Op gog.com kun je het spel alleen vandaag voor $8,99 (7 euro nog wat) aanschaffen (in plaats van de 10 euro die genoemd is.) (Y)
|
Op Steam ook maar 9,-, wel in euro's. Zo maar eens wat spelen dan.
Edit: GOG is vanwege de extra content sowieso aan te raden. |
Wat is het doel van het spel nou precies?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vond de eerste speelsessie heel aardig. Benieuwd hoelang ik ermee doorga.
|
Ik vind het best een leuk spel, maar sommige dingen zijn erg... limiterend. Je loopt vrij gauw aan tegen hoeveel je daadwerkelijk in een dorp kunt bouwen, en hoe groot de gebieden zijn die je begint. (forest moet tegen een oceaan aanzitten, maar is echt maar een vrij klein gebiedje en uitbreiden daarop gaat lastig. En als je dat doet probeert een nomad steeds daar te settlen in plaats van dat je dorp uitbreidt...)
|
Citaat:
|
Damn, de unlocks maken het alleen maar leuker, ipv dat je een plafond voelt naderen... Dark Phoenix, ik kan je aanraden het langer te proberen. (Y)
Ik stel me steeds in op een stuk of drie awards/unlocks, waarbij het natuurlijk leuk is om iig één volk te laten proberen zo veel mogelijk war markers te verzamelen. Ik blijf helaas steeds steken op 2, zelfs nu ik zonet level 3 gehaald heb. :( Na de tweede overwinning worden ze te arrogant en vallen ze mij aan of verdwijnt hun greed juist. |
Citaat:
Als je war tokens wil, baseer dit dan op de verdediging van een stad.. Zodra een leger gaat aanvallen gooi je met je Swamp giant een toxicball op het leger. Het leger zal niet helemaal doodgaan en 1-3 soldaten overhouden. Zo kan het dorp het leger verslaan en krijgen ze ook een war token. Als je dit herhaalt kun je zo een paar war tokens halen want de aanvallers behouden hun greed door het verlies ;) Succes ermee! Mijn record van unlock in één era ( van 60 minuten) was 9 unlocks :D |
ik heb hem ook maar eens aangeschaft. en het is een stuk lastiger dan verwacht :P
|
Hihi, ik had er 12 in 60 min. :p Zal je tip meenemen BorderCross, maar eens die laatste low level unlocks binnenhalen. Alleen mineralen en alleen dieren blijft lastig als je er niet de tijd voor neemt en niet ook overal ambassadors vandaan blijft halen.
|
|
De 2uur-shift tot nu toe één keer gespeeld en geëindigd met twee dorpen en nagenoeg geen kans dat er nog één zou ontstaan. :D Boeide me ook weinig, want was aan het focussen op vooral die twee. Die grote werken zorgen echt ongelooflijk snel voor greed zeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |