![]() |
opgeilen
heeeyy wil het mijn vriendje fijn maken morgen op de fuif, hoe kan ik hem warm maken? ;) wat hebben jullie jongens graag op een dikke party? :D
alvast bedankt xxx |
Hakken,
Stockings (ben de nederlandse naam kwijt) Ogen opgemaakt Haren los, iig niet strak opgeknoopt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een dubbele whisky zonder ijs en weinig klef gedoe met meisjes. Dat bewaar ik liever voor thuis.
|
Citaat:
|
"op de fuif"... Om te beginnen doe je het overkomen alsof wij precies behoren te weten waar jij het nu precies over hebt, daarnaast vraag ik mij nu dus ook af over wat voor feest je het hebt en tot slot.. Gebruik dat woord gewoon niet. Het is een dom woord.
En als je een jongen wilt opgeilen: fluister hem in zijn oor dat je na het feestje keihard door hem geneukt wil worden? Succes gegarandeerd. Daarnaast ook wat Reverend zegt; klef gedoe, daar houden de meeste jongens niet van in het openbaar. |
Maar je mag altijd grinden natuurlijk.
|
Citaat:
|
Tieten eruit. Dat werkt.
Hoezo wil je je vriend zo graag 'fijn maken' op de 'fuif'? |
Wil je hem opgeilen om erna seks te hebben? Dan kun je hem af en toe sneaky plagen. Klefdoenerij zou ik maar laten zitten.
|
Citaat:
OT: Klef doen inderdaad maar laten zitten. Beetje teasen. |
Citaat:
OT: ik zou wachten met het opgeilen tot je thuis bent :P |
Mja, opgeilen is ook net wat serieuzer dan gewoon opwinden.
|
Even de discussie over het woord "fuif" weg gehaald, want ---> offtopic.
Mocht jij het een raar of vervelend woord vinden Guarnere, Hou dit dat voor jezelf. Het kan inderdaad beledigend overkomen op anderen, en tevens heeft het geen toegevoegde waarde. En Bono97, hoe was het feest? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |