![]() |
Sieraden doosjes
Hey allemaal!
Ik ben opzoek naar sieraden doosjes. Daarmee bedoel ik de doosjes die je ook bij een juewelier mee krijgt bij aankoop van een sieraad. Ik zoek ze omdat ik zelf sieraden etc gemaakt heb voor het goede doel. O.a, kika, wnf , dieren bescherming en het diabetesfonds. Ik zou ze het liefste gratis over willen nemen omdat het voor het goede doel is. Alsnje er wat hebt laat het me weten! |
Ik heb er volgens mij nog een paar in een doos in de garage liggen. Ik ga proberen er aan te denken om straks even te kijken voor je.
Is dat iets dat je zelf heb bedacht of een project ofzo? Hoe steun je de goede doelen daarmee? |
Het is zelf bedacht ja.
Ik heb zelf oorbellen kettinkjes en telefoonhangers gemaakt. Daar maak ik setjes van . En dan is de bedoeling die in dat doosje te doen per setje. En dan zo te verkopen . |
Je kunt een producent aanschrijven en vragen om een aantal doosjes. Wie weet krijg je er zo even 100.
|
Wat bedoel je lusi?
|
Dat je een sponsor kunt zoeken voor je doosjes. Dan heb je ook allemaal dezelfde.
|
Aha... dat is een goed idee. Bedankt!
Maar hoe kom ik aan een sponsor ? |
Citaat:
|
Citaat:
Vervolgens stuur je een mooie brief aan de fabrikant, dat je áltijd al hun doosjes hebt voor jouw sieraden, en dat je nu voor het goede doel bezig bent en of ze je willen sponsoren in de vorm van het schenken van een aantal doosjes. De reacties variëren van 'mwah vooruit, boeit ons niet zoveel' tot 'wauw wat gaaf hier heb je er een miljoen, laat je weten hoe het ging?' Het moet dus wel lukken :y |
Citaat:
En inderdaad, ze zullen bijna altijd wel wat doosjes mee geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor de tip! :) |
Citaat:
|
Waauw bedankt ! Hier heb ik wat aan :D
|
Citaat:
Ik ben er namelijk een week geleden ook achter gekomen dat ik diabetes heb. Jammer zeg.... |
Mij maakt het niet uit... zelf kan ik ook googlen etc... gewoon doen wat je zelf wilt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja helaas.krijg ik steeds dat de bedrijven er niet aan mee willen werken. Na 7 webshops :c
|
Citaat:
Ps. Hoe is je manier van vragen? Dat kan nogal schelen voor de reactie van de bedrijven. |
Een webshop is geen fabrikant maar een handelaar in de keten.
|
Ja. Is het dan beter als ik naar fabtikanten zoek
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |