![]() |
Vingeren
Hoi ik ben een jongen mar ik vinger mezelf als ik in Bad zit is dat normaal
|
Nee, dat is heel raar. Wat nu? Ga je stoppen omdat een onbekend persoon op het internet zegt dat het raar is? Doe wat je fijn vindt, zolang het binnen.de wet is en je niet beschadigt..:p
|
Jongen en vingeren.., hoe ?
|
Jongens hebben ook een gaatje waar ze iets in kunnen steken.....
|
Citaat:
Klopt en ook een g plek, net als de dames. Bij jongens/mannen is dat de prostaat en die kan je stimuleren door..... een vinger/vingers/speeltje up your butt te steken. Als je dat lekker vind om een keer te proberen, KAN extra lekker zijn om dat te gebruiken tijdens het rukken en/of seksen. |
lekker toch, gebruik ook de achterkant van een (het liefst nieuwe i.v.m. hygiëne) tandenborstel erin
ook lekker |
Mwah, ik vind de achterkant van een tandenborstel te dun.
|
true, maar ben 12 en begin voorzichtig ;)
|
En daarna weer je tanden er mee poetsen?:n
|
Citaat:
OT: is niks geks aan, genoeg mannen die dit lekker vinden. |
Citaat:
mag ik bezorgd om je gedachten zijn??? |
1 keer geprobeerd, was best lekker maar wat een lucht als je klaar bent.
|
Citaat:
|
M'n vinger, en lucht als in stinkende vinger daarna. Te veel gedoe enzo om schoon te maken, dus als alleen als ik ruim de tijd heb doe ik 't :P.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is zo bizar en nasty.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom is het 'bizar' en 'nasty' om je eigen vinger in je eigen kont te stoppen?
Een voet met pus en maden die uit je hoofd groeit, dat is bizar en nasty. |
Citaat:
Is je kontgat niet bedoelt om je uitwerpselen eruit te laten glijden?:facepalm: dus het is wel degelijk bizar & nasty |
Citaat:
|
Misschien offtopic, maar meestal de mensen die dit bizar & nasty vinden experimenteren later met anale seks alsof dat anders is, beetje hypocriet.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder: Bizar en nasty? Haha, zo'n beetje alle seksuele handelingen zijn bizar en nasty. Daarom is het zo leuk. |
nou bedankt alsof een vagina super goor is (naja tijdens de ongesteldheid) een kontgat is niet zo goor maar als je in bad zit stinkt hij minder als je zeep gebruikt en toen ik eerst nog vingerde toen knipte ik alltijd eerst mijn nagels mischien helpt dat ook ??!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe weet jij dan dat bijna iedereen er zo over denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bereid je dan maar alvast voor op een discussie |
En wanneer zou zoiets ten sprake komen? Ik denk dat iedereen wel weet waar het vandaan komt.. Beetje zinloos verder.
|
Citaat:
|
Ik heb in de tweede al geleerd hoe het allemaal precies zit met vagina enzovoorts. :P
|
Dit is niet bizar en/of nasty
|
Mijn mening is dat het wel bizar en nasty is.
Dat jullie inspelen op een mening en er een discussie rondom voeren is niet mijn pakkie aan. Ik stop voedsel en drinken in mijn mond en de UITgang is dus mijn kontgat. Ik vind het bizar om hier een vinger in te steken, ik steek ook geen vinger in de riolering. Daarnaast heb ik nooit ook maar nagedacht over een vinger in mijn reet te steken of laten steken en nooit de behoefte gehad dit bij een ander te doen of te aanschouwen (wtf.). Dat jullie het lekker vinden en normale zaak is jullie pakkie aan, mij niet gezien. Daarnaast sta ik niet raar te kijken als jullie dalijk allemaal homo's worden. |
Citaat:
|
De penis is ook de uitgang voor afvalstoffen. Gebruik je die ook niet? :P
|
Citaat:
|
yak.....*-*
|
Citaat:
Ik snap dat je pas 13 bent en dat ik niet van je kan verwachten dat je volwassener doet, maar je kunt toch op z'n minst nadenken voor je iets typt. En dan nu even om op je te reageren: wat is er precies yak? |
Citaat:
De meeste mensen vinden het taboe. Je mening kan hierbij niet echt goed onderbouwd worden als je er zelf niet mee geëxperimenteerd mee hebt, want "vies", "niet normaal" zijn nogal slechte argumenten |
Niet dat ze er naar gaat luisteren. Ze gaat waarschijnlijk zeggen dat je onaardig bent ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
YAK betekend goor vies niet schoon snap je .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |