![]() |
WakuFlackuMixtape
Hallo allemaal!
Ik ben Vistious, een beginnend DJ/Producer. Gister heb ik een mixtape opgenomen en ik ben erg benieuwd wat de meningen erover zijn. Vinden jullie het wel iets hebben of kan ik er beter gelijk mee ophouden? Neem als je zin hebt even de tijd om hem te luisteren (Vistious - WakuFlackuMixtape) en geef me feedback, zodat ik er ook weer van kan leren. Ideeën zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt! |
Bij mij werkt de link niet?
|
Bij mij werkt hij wel gewoon, maar probeer het anders eens zo: https://soundcloud.com/vistious/vist...uflackumixtape
Werkt dit wel? |
Citaat:
|
Link doet het gewoon.
Volgens mij is het wel degelijk aan elkaar gemixed. Met de muziek kan ik verder niet zoveel. |
Bij mij doet de link het ook.
In principe vind ik de mix goed, goed in elkaar zitten Qua muziek... Ik vind het "wel oké". Ik vind het vrij agressief en ik zou het ook niet helemaal grijs draaien maar voor een keertje vond ik het echt wel leuk :). Ook leuk dat er bekende nummers in gemixed zijn, daar geef ik bij house toch altijd wel de voorkeur aan. :) Hoewel dit meer richting dubsteb gaat hahaha. ~CrashSymbal :cool: P.S. Heb hem gedownload hoor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |