![]() |
Saailicopteren #1819
Allemachtig, stelletje amateurs :D:D:D
|
Helicopter dick, hellooooo. :D
|
Haha ik ben nog steeds na aan het denken over die helicopter van Klaverhap :D
|
Vrijwilligers mogen zich inschrijven per PM!
|
He maar, dan heb je dus de helicoptermove, maar dan wil ik niet weten hoe het straalvliegtuig moet :(
|
Citaat:
|
Maar dan snap ik de eventuele rol van Jillian niet :(
|
Een paar uur patroontekenen en knippen. Ik zie nog steeds allemaal lijntjes :D Als ik al geen lenzen had, dan zou ik ze nu kunnen aanschaffen. Het was zo'n patroon uit een naaiboekje, met alle stukken in alle maten door elkaar op één blad.
Citaat:
Citaat:
Ik blijf niet ergens in hangen, ik praat gewoon over wat er gebeurt op een dag. Ik heb ook iets over Japanners gezegd en iets gevraagd over Facebook, maar daar gaat niemand over door, over mijn arm en andere dingen wel, ja het is wel logisch dat ik daar dan op terug reageer. En misschien dat jouw lichaam precies doet wat je wil, wees daar dan extra blij mee. |
Goed, werkgroep er door gejaagd in belachelijk tempo :D(N) Ben benieuwd, maar ik heb nog tijd voor Yoga Meltdown (Y) Hoe lang duurt ie Klaverhap?
|
35 min
|
Oke, even een puike yoga-outfit fixen en dan ga ik ervoor (Y)
|
Wat draag je bij yoga? :lisa:
|
Oh een exscharrel zat blijkbaar in Take me out vanavond. Ik weet niet of ik wel of niet wil kijken :herp:
|
Ik heb het gevoel dat ik een legging aan moet /uitstel
|
KLAVERHAP RED ME MET JE ALMACHTIGE YOGAKENNIS :D
|
Citaat:
Al denk ik eerder aan losse dingen, maar ik heb nog nooit yoga gedaan. |
Lieveheersbeestjes zijn echt kksmerig inderdaad. Net als vlinders.
Spoiler
Spinnen zijn tenminste eerlijk over hun insectenstatus. |
iig blote voeten :D en verder gewoon je shredoutfit i'd say
|
Ja vlinders (n) waarom zijn mensen massaal vlinderfan. denk die vleugels eens weg and smell the coffee ;(
|
Citaat:
|
En succes met de chaturanga push ups, die zijn echt ONMOGELIJK :mad:
|
Als reactie op umberto: sorry als ik teveel zeur. Ik maak op een dag niets anders mee dan wat om ziekte draait op dit moment. Ik probeer vooral het positieve te benadrukken, maar dan nog praat ik inderdaad vooral over ziek-zijn. Over schredden kan ik niet meepraten, over seks ook niet :herp: Over liefheersbeestjes wil ik zeggen dat ik die wel leuk vind.
|
Citaat:
Zij op handen en knieën en hij er in doggie achterop/bovenop. Dan hij handjes en voetjes in de lucht en proberen te spinnen! :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m0...acg1o1_500.jpg |
Citaat:
|
Ik moet die linker nog een stukje blijer maken, eigenlijk. MAAR JAAAA.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen, ik wil even mijn dilemma van de dag kwijt:
M'n dudes willen voor koninginnedag naar een festival in Roffa, maar ik twijfel of ik mee zal gaan. Eén van hun zei al dat 'ie alleen ging omdat het grietje van afgelopen zaterdag ook gaat, bij een andere heb ik ook een beetje dat gevoel, en toen ik het filmpje bekeek van het feest vorig jaar zag ik alleen maar een bepaald soort hippe, mooie mensen. Ik heb geen zin om er weer als enige chick een beetje bij te staan en genegeerd te worden terwijl zij flirten met dronken smatjes. Wat zouden jullie doen? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben na 10 minuten gestopt want ik vind het saai en langzaam en zwaar en kut :o Overmogen even ripped proberen.
|
Citaat:
Citaat:
Ik ken natuurlijk wel wat andere mensen, maar die kennen mijn vriendengroep niet en hebben wrs al plannen met hun eigen vriendengroep. |
Ik heb trouwens een leuk avondje gehad. Mijn beste vriendin zei dat ik net 5 moest aanzetten en ik wist gelijk dat het over onze film ging, zo ongeveer het enige dat wij gemeen hebben met elkaar. En toen hebben we op Facebook samen met de film mee zitten lullen :D(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik helikopter graag :herp:
|
Citaat:
Het komt ook wel vaker voor dat vrienden ineens totaal geen aandacht meer hebben voor mij als er een ander vrouwmens in de buurt is. Ik krijg dan het gevoel dat ik er niet toe doe en dat ik minderwaardig ben aan andere vrouwen en dat is ronduit kut. Zo'n onzekere miep wil ik ook helemaal niet zijn, maar ja, wat doe je eraan he. :ghe: :( |
Als ik het zo hoor, zou ik niet meegaan, Trimm.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |