![]() |
wat is het perfecte lichaam?
Voor de vrouwen....
Wat vinden jullie nou het perfecte lichaam voor een jongen? Dik, dun, gespierd, niet gespierd? Ben zelf bezig om naar mijn mening het perfecte lichaam te krijgen, maar ben wel benieuwd wat de dames nou het perfecte lichaam vinden. laat maar horen :) |
Gespierd(y)
|
topic opgeschoond (nu al!). Nutteloze dingen als een facepalm zullen worden verwijderd.
|
Dat verschilt per persoon. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken (en wat dat betreft was die facepalm écht wel terecht hoor).
Altijd weer dit soort topics.. |
groot en chubby (y)
|
Het klinkt heel cliché, maar persoonlijk val ik meer op de uitstraling van 'n man dan op z'n lichaam.. Bovendien vind ik mannen 't sowieso niet erg aantrekkelijk als 'n man continu met z'n uiterlijk bezig is ;).
|
Ik hou normaal niet van gespierd, eerder van chubby. Maar ik ben ook al op graatmagere mannen verliefd geweest die ik ook aantrekkelijk vond. Ligt aan de man. Sixpacks zijn niks voor mij, maar er zijn genoeg vrouwen die daar voor in zwijm vallen.
|
brede schouders, sixpack :P
|
Een lekker groot buikje x)
En breeed :3 |
Citaat:
|
Ik vind mijn lichaam trouwens perfect, weet ook niet waarom. Als ik een vrouw geweest zou zijn, dan zou ik echt op jongens vallen die er zo als mij uit zien :P
|
Zyzz was altijd een hit geloof ik. Bekendste body builder ooit denk ik zo.
Vrouwen gaan over het algemeen meer voor uitstraling geloof ik, dat uit zich vooral door zelfverzekerheid. Nu is het natuurlijk wel zo dat gespierde mannen vaak ook wat zelfverzekerder zijn. |
Grote, gespierde armen en een mooie sixpack xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteindelijk doet uiterlijk er weinig toe en willen ze allemaal gewoon geld.
|
Licht gespierd, sixpackje, geen grammetje vet en niet te klein.
|
Citaat:
|
1.85+, bmi 23-25, grote handen, genoeg baardgroei, degelijke piemel, diepe stem, donker haar, lichte ogen.
Zo nou hier kun je wat mee. Succes. |
vind het altijd wel fijn als ik wat in men armen heb,
maar jongens die mooi slank zijn of dun kunnen ook prachtig zijn. het gaat meer om de uitstraling :) |
Citaat:
|
Een iel mannetje dan.
|
Geen voorkeur voor een bepaalde lengte, niet te smal gebouwd, wel wat gespierd om die bouw op te vullen maar zeker niet 'droog', wel borsthaar geen rughaar.
|
Gezond en verzorgd. Als in: dat iemand goed voor zijn lichaam zorgt. Dus het niet verwaarloost, maar het ook niet uitwoont met anabolen en bizarre sportschoolregimes. Dat is het mooist.
|
Jongens met een krullenkop en een brede, gulle lach. Dat is het qua uiterlijk. Voor de rest val ik vooral op zorgzame types. Denk ik..
|
Citaat:
|
Verzorgd lichaam idd! En wel beetje breed, niet te dun. Het beste is een sixpackkkk haha :-)
|
Geen (in in ieder geval niet te veel) zichtbare spieren. Liever een buikje dan een sixpack. Niet gladgeschoren; mannen horen haar te hebben. Langer dan ik, maar dat is niet zo moeilijk want ik ben vrij klein. Geen "metroman" (wat een kutwoord).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sixpack, haha ;)
Neej, het maakt me niet veel uit, maar liever wel een beetje gespierd;), dat moet trouwens dan ook weer niet te overdreven zijn, zoals een bodybuilder ofzo :p |
1.85 lang of zo, beetje dik, buikje, maar geen bierbuik. Niet zichtbaar gespierd maar wel sterk, leuk koppie, donker haar blauw/groene ogen. Haar. Een man moet haar. En breed, een man moet breed zijn. Een echte vent en geen iel kereltje.
Succes met t perfect maken van jezelf volgens al ons commentaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |