![]() |
tienertour
weet iemand of er dit jaar weer een tienertour is en waar kan ik dan kaartjes bestellen?
groetjes |
|
ik las ook dat het na 19 jaar weer een keer gehouden werd (vorig jaar), dat groot succes was en ze er mee door wilden gaan..
|
Kut, ik wilde 3 dagen met vrienden door Nederland reizen. Dat gaat hem dus niet worden. Of het wordt heel duur.
|
Citaat:
En ze doen wel vaker losse kaartjes, da's meestal 17 euro pppd. |
Volgens mij las ik vanmorgen nog dat tienertoer dit jaar weer terugkomt en dat je het kunt bestellen op de website van het CJP (maar of dat nu al kan, weet ik niet)
|
Citaat:
Volgens EVA is de Tienertoer vanaf 1 juni 2013 t/m in ieder geval 12 augustus te koop in de Spoordeelwinkel voor 33 euro. De Tienertoer biedt 3 dagen reizen in de 2e klas binnen twee weken voor jongeren van 12 tot en met 18 jaar. Geldig in de periode vanaf 1 juni t/m 25 augustus op maandag tot en met vrijdag vanaf 09.00 uur, in het weekend de gehele dag. |
Ik las van de week ook iets in de Metro over dat Tienertour weer beschikbaar is als je lid bent van CJP oid. Misschien even op de site van CJP kijken of googlen?
|
Citaat:
|
Ja, je kunt kaartjes kopen bij NS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |