![]() |
Parasaaitamol met codeine #1820
*O*
Little Phoebe 41 Mutant 39 Quintiano 37 Etmakas 35 Trimm Trabb 34 Vowel 28 Sadye 25 Noedelhap 22 Lusi 21 Klaverhap 19 Frayne 19 Chick Rock 18 Haubenmeise 16 fizzle-fluffy 15 .sann 15 umberto 14 Paranoide 14 Ingegerd 13 Sarah 12 Snebbeltje 9 Lorelei 8 Quis 3.0 7 Pip 7 Lieveheersbeest 6 deadlock 5 Uomi 5 kid606 3 Rationeel 3 Qimm 2 Paulien Mol 2 Macrador 2 bloodyb 2 Absinthe. 1 Andijvie 1 Miekje* 1 |
Mooi!
En ik dacht dat hoestdranken met codeïne ook niet meer zomaar mochten verkocht mochten worden. Maar misschien is dat in België of weet ik het gewoon niet :herp: Andere dingen met codeïne zijn iig wel op recept. |
Wat heeft die Rosenberg toch een schitterende uitspraak <3
|
Ik kan vandaag echt alleen maar de hele dag aan seks denken. Superirritant en superonhandig want ik heb morgen tentamen. :mad:
|
Een contact op de datingsite heeft als 'update'
Citaat:
|
Citaat:
|
De taal der liefde is de taal die iedereen ter wereld spreekt :y:y:y
|
De ovenschotel (recept van Pip) ruikt echt teringlekker :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok. Nog 8 minuten en dan moet ik zo'n harde schop onder m'n kont krijgen dat ik bijna niet meer kan studeren van de pijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moest vandaag iemand bellen en haar dochter heet Pip en toen moest ik aan jou denken, Pip!
Pip nam de telefoon op en ze zei haar naam heel snel en toen dacht ik eerst "storing op de lijn!" Maar toen bleef het stil aan de andere kant en zei ik mijn naam en toen pas bedacht ik me dat pip zo'n korte naam is dat het ook wel een beetje kan klinken als storing op de lijn :o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Goede naamkeuze!
|
Citaat:
|
Citaat:
*aanloopje neemt* *Lorelei voor d'r hol schopt* |
Citaat:
Zo goed? |
Oh de finalisten van Seizoen 10 van Project Runway hebben het allemaal dik verdiend. Deze keer zit er niemand bij waarvan ik denk :herp:
Al heb ik natuurlijk wel een favoriet. En een runner-up.
Spoiler
|
Citaat:
|
Het resultaat van een 10-mans tafel, top 3 casht:
http://www.irrelevant.nl/opendir/tralalala2.png
Spoiler
That's how it's done, DK dominating the table :yeah: |
Ik lach me een breuk om Top Gear, wat een studentikoze kleuters zijn die lui ook :d<3
|
Citaat:
|
Gingen we maandag naar ikea voor gordijnhaken, willen we dat net ophangen, zit er maar 1 haak in zo'n doosje :facepalm: wie verzint dat. Toen gingen we er nog één halen maar toen kregen we die schroeven er niet in met geen mogelijkheid :mad: nu moet er weer een vent komen opdraven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze zijn nu nog met zijn 4 en gebaseerd op wat ik heb gezien, vind ik het terecht. Voor mij had de 5e er ook nog bij mogen zijn. |
En voor een keer geen
Spoiler
! Ook wel eens fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*bouncet* |
Citaat:
Was een goeie reeks potjes (y) Volgende keer met meer DK'ers? *oproep* |
Ik heb vandaag twee ijsjes gegeten(y) Een perenijsje :lief: en een schepijs-ijsje. Mjammie!
En dit weekend komt een vriendin me ophalen en dan ga ik even naar huis *O* Mijn ratje knuffelen! *O**O**O* |
Perenijseisjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelen jullie om echt echt echt grotemensengeld? :lisa:
|