![]() |
Mag ik tips? :P
Hai! Voorheen had ik altijd spikes, maar ik vind het een beetje te veel werk worden en ik heb nu langer haar, want ben een tijdje niet naar de kapper geweest en ik vind het wel prima zo eigenlijk, die spikes zijn te veel moeite. Ze waren gaaf, maar heb er geen zin meer in :P
Anyhow... Mijn haar komt aan de achterkant net iets over de helft van mijn nek en de linkerkant (vanuit mijn oogpunt) valt vaak voor mijn gezicht. Dit vind ik zeer irritant. Mijn haar is volgens mij best dun. En ja ik heb dus een soort schuine pony en dat vind ik maar niks, het hele haar eigenlijk niks qua normaal model. De lengte vind ik prima. Dus ja.. iemand iets van ideetjes ofzo? :P Om het te modelleren gebruik ik altijd groene zeep. Hierdoor krijgt mijn haar ook een vettige/wet look en dat vind ik het chillst :) |
probeer je pony eens ergens anders te maken, met je vingers of een kam, in het midden, of aan de andere kant. dat kan al heel wat veranderen. en gebruik eens mousse, daar krijgt je haar wat meer volume van.
en misschien zoeken naar plaatjes van leuke kapsels en daarmee naar de kapper.(Y) zijkant kaalscheren ofzo ;) |
Waarom ga je gewoon niet naar de kapper ?
|
Citaat:
|
Omdat ik geen zin heb om naar de kapper te gaan en ik vind deze lengte prima, bij de kapper verneuken ze toch alles. Doe het liever zelf, met wat ik thuis heb liggen.
|
Citaat:
|
Ga nou maar naar de kapper.
|
"Mag ik tips?"
Mensen geven tips. "Ik bedenk wel wat." Lekker nutteloos, zo'n topic. :D |
Citaat:
Voor alto's zoals jij zou ik de kinky kapper aanraden. |
Een ander model kiezen.
|
Dreads. (Y)