Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vallen op het zusje van je beste vriend :S (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877481)

mediaROCKS 28-04-2013 03:07

Vallen op het zusje van je beste vriend :S

HELP!!!

Ik denk dat ik verliefd ben geworden op het zusje van mijn beste vriend :S (zij is 13 ik bijna 17)
Wat moet ik doen?

DAH 28-04-2013 11:04

Ik denk dat het erg ongemakkelijk kan.zijn voor je vriend als jij en het zusje wat krijgen/als jij wat probeert te krijgen. Ik denk dat het misschien het handigst is om haar te vergeten. Het leeftijdsverschil is nou eenmaal niet klein.

Reverend 28-04-2013 12:18

Een dansje? Weet ik veel wat jij moet doen. Doe waar je zin in hebt.

Etmakas 28-04-2013 14:04

Citaat:

DAH schreef: (Bericht 33124028)
Ik denk dat het erg ongemakkelijk kan.zijn voor je vriend als jij en het zusje wat krijgen/als jij wat probeert te krijgen. Ik denk dat het misschien het handigst is om haar te vergeten. Het leeftijdsverschil is nou eenmaal niet klein.

Dit ja. Maar het leeftijdsverschil is nou ook weer niet zo groot dat het niet zou kúnnen als zij erg volwassen is voor haar leeftijd en jij erg geduldig. Vraag is natuurlijk of jullie dat zijn, maar okee.

Ik zou overwegen wat er in de relatie tussen jou en je vriend verandert als jullie iets met elkaar zouden krijgen, en ook als het uitgaat. Wil je bijvoorbeeld wel nog naar hem toegaan als het net uit is met jou en zijn zusje?

Als je dat allemaal de moeite waard vindt, kan je er wel voor gaan. Als je dat niet vindt, dan niet. tataaaa.

Black.Bird 28-04-2013 15:23

huhum....lastige situatie ...neem verkering vraag je vriend hoe hij er over denkt

Noedelhap 29-04-2013 22:00

Citaat:

mediaROCKS schreef: (Bericht 33123887)
HELP!!!

Ik denk dat ik verliefd ben geworden op het zusje van mijn beste vriend :S (zij is 13 ik bijna 17)
Wat moet ik doen?

Verliefd op haar? Heb je al eens met haar gesproken? Anders ben je misschien aangetrokken tot haar, maar verliefd is nogal een groot woord.

Maar, dat hoeft geen problemen op te leveren. Je moet alleen wel snappen dat die vriend het misschien niet prettig vindt dat je dingen zou ondernemen met zijn zusje (los van of zij wel wat voor jou voelt). Ik ken een gozer (ouder dan jij, destijds iets van 20-22) die ook verliefd werd op het zusje van een vriend (en andersom), en dat is ook goed uitgepakt. Het HOEFT geen probleem te zijn, maar wees er wel eerlijk over.

"Noa" 06-05-2013 21:36

Het gebeurd vaker dat oudere jongens op jongere meiden vallen of dat jonge meiden op oudere jongens vallen.
Dat komt vaak door de puberteit , meiden beginnen eerder te puberen en jongens later .het zou dan kunnen zijn dat een meisje van 13 even lang heeft gepuberd als een jongen van bijna 17 waar door ze dus qua leeftijd veel verschillen maar in ontwikkeling niet. Kijk maar eens bij je thuis is je vader ouder dan je moeder ? Je opa ouder dan je oma?

In ieder geval is het dus normaal :)
Als ik eerlijk ben vind ik de broer van mijn beste vriendin ook leuk.. Tussen mij en hem zit 3 jaar . Je bent niet de enige!

Groetjes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.