![]() |
Punk
[Mutant]TOPIC OVER PUNK AFGESPLITST VAN EEN ANDER.[/Mutant]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Agnostic Front zeer goed, vooral hun eerdere werk, zoals 'Victim in Pain' maar hun latere werk is ook goed, zoals 'My Life My Way' :) The Sex Pistols, hoe afgezaagd het ook mag zijn, staan ook hoog in mijn lijst, daarmee is het voor mij allemaal begonnen. Vice Squad en X-Ray Spex luister ik ook veel. Vooral de zangeres van Vice Squad zingt goed, :) Daarnaast luister ik ook veel naar Sheer Terror, Cro-Mags, The Adicts, The Exploited, Desobediencia Civil en Chaos U.K. en U.K. Subs vind ik ook goed. Ik luister wel naar meer bands, maar dit zijn wel een paar van mijn favorieten ;) Punk luister ik wel het meest, maar ik zet soms ook wel eens Metal op, met bands als Venom, Black Sabbath en Skindred, Industrial zoals KMFDM en Chemlab en heel af en en toe Gangsta-Rap, vooral Eazy-E en N.W.A. Maar het meeste wel Punk uit verscheidene stijlen (UK82, Anarcho, NYCHC, etc.) |
Gelukkig, iemand die het echt nog over punk heeft. (y) het gebeurt me de laatste tijd zoveel dat iemand bands als green day en sum 41 begint op te ratelen wanneer ik hem naar zijn punk bands vraag dat ik m'n vertrouwen wel een beetje verloren was.
Verder New York Hardcore(y) |
Green Day is toch geen punk, man. Valt het daar onder?
|
Nee, dat is ook mijn punt.
|
Citaat:
|
En dat terwijl je een vrijwel exacte kloon bent van de zanger.
|
Citaat:
Heb jij die punkcds in groen, blauw en geel? Ik heb ooit geel laten liggen en daar heb ik nog steeds spijt van :( Citaat:
Sum41 had ooit een hitje, misschien doen ze nu nog wel dingen, maar in 2002 waren ze bekend met dit nummer: En ik dacht dat dit er ook nog aan vastgeplakt werd op de meeste zenders: Maar dus niet iets om over wakker te liggen, al vind ik het wel leuk om te horen. |
Huuuuuuuh ik kan mij niet herinneren dat ik dit topic geopend heb :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze mag natuurlijk niet ontbreken in een punk-topic |
Citaat:
|
The Ramones vind ik het leukst.
|