![]() |
Willem saaIV #1822
Verder.
|
Eerder.
|
Ja. Maar hij is helemaal geen Willem IV :o
|
Citaat:
|
:herp:
Ik wist overigens niet dat 'Dat beloof ik' ook mocht, dat begon ik me net af te vragen ^^ |
Wat nog veel 'zo helpe mij god almachtiger'-ers.
|
Stom dat die mensen ineens geen voornaam hebben.
|
Citaat:
|
Ja, sommige mensen vinden dat "mooier klinken" dus alle ietsisten zullen nu ook wel de godvariant doen
|
Oh wauw, een Delfstblauw jurkje? Bij Dikkers of wie was dat?
|
Eén begint met 'waarlijk' toe te voegen en nu doet iedereen het :d
|
Ha, een Fries
|
Citaat:
|
Ik wil dat jurkje nog eens zien :herp: Ik wil er ook zo eentje!
|
Sommigen zweren met een vredesteken
|
Er waren toch ook weigeraars? Zijn die dan helemaal niet aanwezig?
En wat lijkt het me enorm saai om daar te zitten als je geen Nederlands spreekt :d |
Ja, dat zag ik, net eentje met een volle hand en nu eentje die met zijn jas begon te hannesen :herp:
|
Citaat:
|
Ah, volgens mijn zus moeten ze de godsvariant doen tenzij ze gewetensbezwaren hebben, dus alle ietsisten en mensen die het een zorg zal zijn doen de godsvariant.
|
Degenen die "dat beloof ik" zeggen, zijn dus alleen de overtuigde atheisten en principiele agnosten
|
Ik zou echt no way de gods-variant zeggen.
|
En Amalia verveelt zich duidelijk :d
|
Citaat:
|
|
Ik miste net wat 'ie nou deed :o
|
Citaat:
|
Dan zou ik een principiële agnost zijn denk ik :p
|
Ik zou ook beloven ipv zweren
|
Citaat:
|
Ik moet toch eigenlijk wel iets eten en drinken, maar ik ben bang dat ik het weer uit moet kotsen. :o What to do?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Crap, over drie minuten met vriendin in de stad afgesproken. Chop chop! :herp: |
Citaat:
|
Beginnen met slokjes water!
|
Citaat:
|
Straks doet ie die mantel af en gaat ie even lekker staan zeiken op de plee. Raar idee.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik mocht trouwens gewoon beloven, de meesten deden dat toen. Er werd niet bijgezegd dat je als je een ietsist of zo was dat je dan de eed moest doen.
Edit: ambtenarenbelofte bedoel ik! |
Bij mijn afstuderen beloofde bijna iedereen
|
Ik denk inderdaad dat bij wetenschappelijke studies de verhouding wel anders is dan bij politici.
|
Citaat:
|
@Quis: De koning krijgt toch geen enkele rol in kabinetsformaties? Of vergis ik me daar nou in?
|
Als ik daar stond zou ik beloven en niet god erbij halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het in een groep twintigers ook anders is dan in een groep dertig-tot-zestigers
|
Citaat:
|
Fuuuuck :') Die neontrend die er nu is, is echt niet goed voor me. Ik had verdorie bijna een setje sokken in fluokleuren gekocht, want fluo, terwijl ik bijna nooit sokken draag en als ik die nog moet kapotdragen die ik nu heb liggen, we minstens 15 jaar verder zijn.
Gelukkig won mijn verstand het van mijn liefde voor fluowansmaak :D |
Ik zou prima op God zweren hoor. (Y) Alsof God een man op een wolk is waar je wel of niet in gelooft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |