![]() |
Video bewerken
Weet iemand van jullie een goed programma waarmee je videos kan bewerken?
|
Dit is meer iets voor Software & Multimedia! Verplaatst.
|
|
Je kan met Windows movie maker video's bewerken maar als je echt professioneel bewerken doet zou ik Sony vegas doen
|
Ik heb Sony Vegas pro 12, maar dat is een beetje overkilled, i prefer wmm
|
Sony Vegas Pro is nogal een uitgebreid programma, je kunt er veel mee, maar het kost best veel tijd voor je het programma goed onder de knie hebt. Windows Movie Maker is een stuk gemakkelijker in gebruik.
|
Ja daarom zei ik Windows moviemaker is goed voor beginners maar als je het professioneel wilt aanpakken dan moet je Sony Vegas pro gebruiken
|
Ik gebruik zelf inderdaad Windows Movie Maker, maar ben nu op zoek naar een programma waar ik meer mee kan, meerdere frames tegelijk laten afspelen en PIP. Maar ik zoek wel iets wat verder niet te ingewikkeld is (ik lees hier dat Sony Vegas nogal ingewikkeld is?).
|
Ik heb zelf goede ervaringen met Corel VideoStudio. Het programma is overzichtelijk en heeft veel functies. Dit is een goed bewerkingsprogramma dat tussen Windows Movie Maker en Sony Vegas in staat. Mocht je meer willen dan Movie Maker, maar het niet te ingewikkeld maken, dan is dit een echte aanrader!
http://www.corel.com/corel/product/i...id=prod4900077 |
Ik zou ook Sony Vegas proberen. Als je net begint kan het programma een beetje lastig lijken maar met een paar video's van youtube ken je de basistechnieken al, verder is het allemaal een beetje uitproberen.
|
Ik zeg Adobe Premiere elements, daar kan je vast ook wel een demo van downloaden :)
|
sony vegas pro is easy as pie. Ik had het werkelijk binnen 1u door hoe alles zat, al spelende wijs.
WMM is dan weer echt het grootste zuig programma om video's te bewerken. |
Misschien is deze post bruikbaar. Het biedt een gratis programma.
|
Citaat:
Maar ben bang dat voor de TS dit iets te veel van het goede is. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |