![]() |
Foute saaimismuziek #1823
Je moeder.
|
Mutant 50
Quintiano 48 Pip 43 Sarah 40 Chick Rock 38 Miekje* 37 Little Phoebe 31 Quis 3.0 28 .sann 25 Ingegerd 20 Sadye 19 Paranoide 16 Trimm Trabb 12 Absinthe. 11 Snebbeltje 11 Etmakas 10 Frayne 10 Noedelhap 10 Lorelei 8 Klaverhap 6 Turk February 5 Lieveheersbeest 5 Haubenmeise 4 Rationeel 4 Panopticon 3 bloodyb 3 pixie 2 Martiño 1 kid606 1 |
je moeder stinkt.
|
jij bent me leeeeeveee jij bent mijn geluk *O*
http://www.tv-willemijn.nl/wp-conten...homasberge.jpg |
hoeveel euro zou je overhebben om die vrouw te beffen?
|
oke nu alors on dance (8) ik heb echt zin in uitgaan en bekken zoals vroegah.
|
post eens wat sneller hoertjes :mad:
|
Jezus, ik zit effe te roken en dus mobiel :D relax.
Ik kies trouwens voor het pistool :o |
ik ga een bril kopen van mijn vakantiegeld.
|
Citaat:
|
net liep ik over straat om die fles drank te jatten en toen leek het net of ik heel klein was. Like kaboutersize.
|
Ik wilde zeggen dat ik honger heb, maar dat is nu een beetje onsmakelijk om te melden :D
|
dat heb ik dus ook altijd met brillen. Maar ja, ik zie aan de andere kant echt geen ene fuck van ver af dus het is wel nodig.
|
Citaat:
|
he daffie laten we weer een keer uitgaan dan. Triangel-like avondje ergens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oke nog 1 sigaret en dan ga ik slapen. want zitten blijkt nu ook al een probleem te worden. Ik lijk net een mongool ik viel net bijna van m'n bankje, zo triest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ''''altijd'''' een goede dronk, dat waardeer ik. Niet dat ik zo vaak tipsy ben maar goed :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh en trouwens, laatst vroeg ik om 'waar is de regionale krant gebleven' maar ik bedoelde niet zelf zingen maar een stukje van die aflevering op yt zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kankerhonger en niks te kanen gek. Niks snels in ieder geval. |
Citaat:
sorry dat ik toen zo vervelend was trouwens :D :') :facepalm::facepalm::'(:'(:'(:'( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
lololol. Ik kan wel waarderen dat je tipsy niet als een mongool gaat typen, Pip. Want dat doen veel mvnsen zo van iihihihihih kik mijs lekkr dronkah zijngjdfii!
|
snerty d'r internet ligt er al een paar dagen uit :bob: nu zit ik op een andere maar die is heel traag.
q ik ben je trouwens eeuwig dankbaar voor de thomsonkey :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
maar oke ik ga nog even een drankje pakken. Slapen is voor kneuzen. |
haha mijn schoenzolen lijken net sponsjes.
|
jammer dat jullie niet hier zijn, het was vast heel gezellig geworden.
|
ik zou toch zweren dat ik daarnet nog 8 peuken had. Ik steek net de laatste op.
|
Jawel, maar niet veel :D en daar moet ik mee doen tot ik een baan heb en/of de belasting gaat uitbetalen. Beter schieten ze daarmee op, trouwens :mad:
|
ik praat best veel he. ik lijk net sarah maar dan in m'n echt leven en verslag van een tv programma of film.
|
Ik ga nachos nassen. Net crack die zooi. en ik ga naar dingetjes van Tim Key kijken, want ik ben al bijna 2 jaar op hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh ja, ik moet nog steeds lenzen declareren. For fuck's sake.
|
Ik heb dit jaar ook geen bericht gekregen, maar ik krijg wel 600 terug. Misschien juist daarom :D maar verdorie, opschieten en storten. MONEEEYYYY!
|
Citaat:
:D;d;D;:D; ik weet nog niet hoe ik me voel over die sigaretten eigenlijk. ik denk er even over na. |
ik vind het aids dat ik niks meer te roken heb zo, maar de texaco is me te ver nu. Hoe ga ik daar komen. Dus dan moet ik maar het kneuzenpad op en zo gaan slapen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |