![]() |
VWO-Havo
Ik ga dit jaar mijn eindexamen doen voor VWO, maar ik wil een studie doen waarvoor Havo ook genoeg zou zijn. Nou vraag ik mij af wat dit jaar de regeling is . Stel ik heb 3 onvoldoendes waarvan 1 voor Latijn en 2 zevens. Zou ik dan een Havo diploma kunnen krijgen?
|
zal ik vooral niet doen, krijg je de inspectie op je dak en moet je je diploma inleveren, en na het eerste jaar van je opleiding of gelijk al, stoppen omdat je geen geldig diploma hebt, dus daar ook niet mag zitten. Dan moet je proberen, maar is nu dnek ik al te laat om een havo examen te maken, gebeurt bij ons op school ook maar weet überhaupt niet of dat mag. Wat jij wil moet je ECHT NIET doen!
|
Nee hoho, ik wil niets illegaals doen! Maar ik weet dat het in vroegere jaren altijd wel kon. Ik dacht alleen dat de regeling daar voor verandert was, maar dat weet ik dus niet zeker
|
Voor zover ik weet heeft van VWO naar HAVO nooit gemogen in de afgelopen jaren. Wat wel kon was examen doen voor gymnasium en een atheneumdiploma krijgen, maar dat mag nu ook niet meer.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |