![]() |
Steeds meer blowen
Hey,
ik begon ongeveer een half jaar geleden met het roken van wiet en deed dat ongeveer 1 keer in de maand, later werdt dit 1 keer per 2 weken en toen 1x per week enzovoort en zit nu op gemiddeld 2-3 keer in de week, De prijs van de wiet en alles maakt me niets uit, ik kweek zelf in de zomer maar of het nou heel schadelijk voor me is, ik rook ongv met 70/30% verhouding qua shag en wiet, voor de rest rook ik niet, ik blow alleen Is dit nou heel schadelijk voor me? :confused: tips en advies zijn altijd welkom |
Blowen is niet gezond nee.
|
de een kan elke dag blowen de ander kan 1 keer niet eens aan, iedereen is verschillend en als jij 3 keer per week blow en je voelt je er goed bij en je kan alles nog doen(school, werk enz) dan is er niks aan de hand. behalve natuurlijk dat het slecht voor je longen enzo is.
|
Citaat:
|
van blowen word je slim. iq rond de 3000 joh
|
Blowen is nooit goed. Mij is ooit verteld geworden dat je hersenen een soort stofje aanmaken waardoor je je gelukkig gaat voelen. Als je veel blowt maakt je lichaam dat stofje niet meer zelf, want dan krijg je dat stofje alleen nog maar van die joint, je bent dan dus afhankelijk van dat spul.
|
Citaat:
|
Citaat:
mij is juist verteld dat het je long inhoud en zuurstofopname bevorderd en goed is voor je hersens :p |
Citaat:
|
Dat dat niet waar is.
|
Citaat:
|
Door het blowen krijg ik ook steeds meer zin in gewone shag, iemand tips om niet gewoon te gaan roken dan? pure joints zou te duur worden
|
een pijpje mischien of vaporizer ?
en verder gewoon geen peuk opsteken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Greengo heet het
|
of groene thee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |