Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2013 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=163)
-   -   [HAVO] Wie denkt dat die gaat zakken? :( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877735)

degenenaastje 04-05-2013 08:43

Wie denkt dat die gaat zakken? :(

Ook zit ik dit jaar zoals vele anderen in mijn examenjaar!

Ik moet zeggen dat het een extreem gestrest en gestoord jaar was. Ik sta er op dit moment niet het beste voor. Ik heb voor economie SE gemiddeld een 4,3 en voor m&o een 4,8. :( En de andere cijfers zijn allemaal net randje voldoende.

De maandag na de vakantie heb ik al gelijk zoals vele anderen mijn m&o examen :'(.

Als er een ding is wat ik niet wil dan is dat zakken wel. Het zal toch geen nut hebben voor mij om het jaar opnieuw te doen.

Wie heeft er nog meer het gevoel dat je de examens ingaat met een en al zenuwen omdat je niet nog een jaar opnieuw wilt doen:(?

Greeetzzz Degenenaastje.

Nonny 04-05-2013 09:06

Joo ik, maar als je maar blijft denken dat je gaat zakken lukt het nooit dus ik probeer gewoon zo positief mogelijk te blijven ;)

degenenaastje 04-05-2013 15:59

Citaat:

Nonny schreef: (Bericht 33129515)
Joo ik, maar als je maar blijft denken dat je gaat zakken lukt het nooit dus ik probeer gewoon zo positief mogelijk te blijven ;)

True, daar heb je gelijk in.. ik blijf ook sws mijn best doen. Je weet maar nooit.

Nonny 04-05-2013 18:22

Citaat:

degenenaastje schreef: (Bericht 33129876)
True, daar heb je gelijk in.. ik blijf ook sws mijn best doen. Je weet maar nooit.

Daarom, en als je toch zakt op eco en m&o, kun je nog proberen voor 1 van die 2 een her te doen, en de avondere op vavo of havo sprint doen, dan heb je binnen een half jaar alsnog je diploma! Vooralsnog heel goed je best doen en goodluck (y)

degenenaastje 04-05-2013 18:56

Citaat:

Nonny schreef: (Bericht 33130005)
Daarom, en als je toch zakt op eco en m&o, kun je nog proberen voor 1 van die 2 een her te doen, en de avondere op vavo of havo sprint doen, dan heb je binnen een half jaar alsnog je diploma! Vooralsnog heel goed je best doen en goodluck (y)

Ja vavo dacht ik ook al aan als ik op die twee vakken zak en als ik dan word uitbesteed door mijn school. Maar mag ik vragen wat havo sprint is?

Jij ook Good luck he :)

Nonny 04-05-2013 21:17

vavo is avondschool met 4 vakken per blok, sprint is overal verschillend denk ik, maar hier in de stad is het dat je de vakken waarop jegezakt bent overnieuw de stof te krijgen en dan opnieuw examen doen. Dankje!

degenenaastje 05-05-2013 14:32

Ohzoo op die manier. Maarja laten we er gewoon vanuit gaan dat we niet zakken hihi :) Maar dik slagen.

Nonny 05-05-2013 17:05

Citaat:

degenenaastje schreef: (Bericht 33130872)
Ohzoo op die manier. Maarja laten we er gewoon vanuit gaan dat we niet zakken hihi :) Maar dik slagen.

Idd! We gaan gewoon knallen ;D, that's the spirit (:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.