![]() |
Ff een vraagje
Ik denk dat meerdere mannen hier wel last van hebben maar hoe kun je ervoor zorgen dat als je intiem aan het zoenen bent en je eigenlijk nog niet in haar broek wil duiken omdat het nog te vroeg is die paal tussen je bennen slap houde? haha
Ik heb namelijk altijd t kutprobleem dat ie dan hard wordt en dat ie dan tegen dr aandrukt en dan denkt ze natuurlijk dat ik zin heb in sex fso haha |
Het is meer een lul- dan een kutprobleem en er is niet veel aan te doen behalve dan een ruime of een héél strakke broek aantrekken. Een piemel heeft nou eenmaal een eigen wil. Als je al wat langer zoent zal het wel minder worden. En ik denk ook niet dat je vriendin het het heel vreemd vindt.
|
Dat je een erectie krijgt tijdens het zoenen is gewoon gezond, dat hoef je echt niet te onderdrukken. De meeste meiden vinden het ook alleen maar leuk als dat gebeurd, aangezien dat voor hun een teken is dat je ervan geniet ;) Dus kortom, je hoeft er niets aan te doen, wees er gewoon trots op!
|
Deze 2 hebben geleik ^^
|
Lijkt me geen probleem. Je hoeft er dan ook weer niet "trots" op te zijn, tenzij je er ook trots op bent dat je handen en voeten hebt.
|
Citaat:
|
ik ben een meisje en mij lijkt dat supergeil XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is het probleem bro, het is normaal dat je wel eens opgewonden wordt???
|
Daar hoef je niet voor te zorgen. De meeste meisjes weten ook wel dat als jij een erectie hebt dat niet direct betekent dat je dit het goede moment voor sex vindt, ongeacht of je er lichamelijk zin in hebt.
|
Ik denk dat de meeste meisjes wel begrijpen dat als een jongen met ze zoent dat hij ook zin heeft in seks.
|
maar het is niet erg luister maar naar het advies van een meisje
|
Want alle meisjes hebben exact dezelfde mening.
|
nee maar wel een beetje de meeste
|
Citaat:
|
nou bedankt zeg...XD ik ben geen trol maar een troel
|
Als je het zelf heel vervelend vind kan je je pik omlaag dragen in een slip maar dan zit ie wel in de knel als ie stijf wordt.
|
Citaat:
Maar inderdaad je geslachtsdeel doet wat hij wil, moeilijk tegen te houden :) En zolang je vriendin er niet met je over praat of aangeeft dat ze het raar vind denk ik dat je je niet te druk over moet maken. |
Dat heeft invloed op de kwaliteit van je zaad, niet de hoeveelheid en dan nog alleen als je het altijd doet.
|
Citaat:
"Trots of fierheid is de naam van een emotie die gekenmerkt wordt door een sterk gevoel van zelfrespect, waarbij geen plaats is voor vernedering. Je kunt trots zijn op jezelf, of op een persoon, groep, natie of object waarmee je jezelf identificeert." |
Citaat:
hier een frisse kijk uit de medische hulpmiddelenhoek, op het dragen van een de strakke broek door het sterke geslacht. Mannen die strakke broeken dragen hebben meer kans op urineweg- en schimmelinfecties en op een verminderde spermaproductie, volgens een onderzoek onder 2000 mannen uitgevoerd door Tena Men (je weet wel - van Tena Lady). Dat meldt Huffington Post op de site. De studie wijst uit dat een op de vijftig mannen problemen krijgt met de testikels en de blaas door het dragen van een skinny. De strakke broek kan bovendien extra drukken op de blaas, waardoor de prikkel om te plassen verstoord wordt, met urineweginfecties tot gevolg. TV-dokter Hilary Jones bevestigt: "Het dragen van strakke kleding over een langere periode kan leiden tot infecties van de urinewegen die tot overactiviteit van de blaas, een laag aantal zaadcellen en schimmelinfecties." Hij heeft verschillende gevallen meegemaakt van mannen met gedraaide testikels als gevolg van het dragen van te strakke jeans. ------------ Hoop dat ik hier je antwoord mee kan ombuigen Ps: 1 van de bronnen (er zijn er meer) is:
Spoiler
|
Citaat:
|
gaan jullie nou ruzie maken over het woordje trots oke vowel we snappen dat je het nu niet snapt en guarnere gebruik dan een ander woordje en laten we niet oftopic gaan
|
Citaat:
@ Vowel: kan me erin vinden dat jij daar zo over denkt, maar dan moet je niet zeggen dat het zo is, maar dat jij het zo vindt :P Ik vind bijvoorbeeld dat ik best trots mag zijn op mijn land en wat wij gezamenlijk bereiken.. |
Citaat:
Beetje offtopic discussie verder overigens. ;) |
''BAM''
|
Citaat:
En ja, het is een beetje offtopic. Dus. :o Sorry. |
ja dat verdien ik wel XD
|
well that escalated quickly
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoi je hoeft je er niet voor te schamen en je bent egt niet de enige die dit heeft aan het begin is dit redelijk zeker wanneer je van iemand houd
|
Ik zou het pas erg vinden als degene waar ik mee zoen niet opgewonden wordt. En ik heb zo'n idee dat ik niet de enige ben. Dus niet zo druk om maken.
|
Ik kreeg mijn eerste zoen op mijn 17e en toen kreeg ik er een dikke piemel van.
Nu ben ik 10 jaar verder en nog steeds krijg ik tijdens een potje zoenen een stijve lul. Het is heel normaal en zoals mevrouw Kaas hierboven zegt: het is een compliment voor het meisje, het zou kunnen dat ze zich onzeker gaat voelen zijn als het niet zo was... |
Precies. En als ze heeft opgelet bij bio, weet ze ook wel je geen controle hebt over het wel of niet hebben van een stijve. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |