![]() |
Limerick's
plaats hier je limerick's! kheb er een paar zelf gemaakt: Hier in het mooie rijen, Is een plek met grote keien. Ze zijn leuk, Maar niet voor mensen met een slechte reuk. Op schoolreis heb je meteen een schone leien _____________________________________________ Ik woon in Eindhoven Helemaal daarboven In een flat Samen met… Een fijne oven _____________________________________________ ik hou van holland, al is het een dol land. alle mensen hebben een goeie aard, en sommige een superlange baard. maar toch heeft iedereen in ons kikkerland een goeie band. _____________________________________________ op de aarde, zijn er mensen met baarden. ze zijn afentoe een beetje gek, en vallen uit het klimrek. maar ze hebben allemaal waarden. _____________________________________________ in Spanje, Valladolid is, geen van de gerechten vies. zingen de jongens een wijsje, met hun mooie meisje. maar afentoe stinken de straten naar pies _____________________________________________ hier in breda, zingt iedereen lalalalala. dan denk ik what the fack, met mijn strakke pak Ik hou het maar op bla bla bla. _____________________________________________ in de stad, showen ze een pad. hij is echt supermooi, en hij eet geen hooi. hij veegt zijn voeten op de mat. sorry ik weet dat ik niet zo goed kan dichten enzo, maarja, deel hier je limerick, ze zullen niet slechter dan de mijne kunnen zijn... |
niemand vind limericks interessant?
:( |
Ik houd best wel van een goede limerick op z'n tijd maar deze doen gewoon pijn.
|
Ja hoor:
Een Havo scholiere in Epe had het voltooid deelwoord nooit goed begrepen ze vroeg na de daad met haar mond nog vol zaad "heb ik U nou gepijpt of gepepen?" |
Citaat:
|
Schuine limericks zijn al heel oud. Deze is uit 1927
There once was a man from Nantucket whose dick was so long, he could suck it he said with a grin as he wiped off his chin "if my ear was a cunt i would fuck it" |
Ja, maar die die je hiervoor noemde, heb ik geloof ik wel met schrijver en al gezien. Misschien doe ik nog eens een poging om het op te zoeken als ik het boek weer bij de hand heb! ;) En misschien herinner ik het me ook wel verkeerd hoor, kan ook.
|
Citaat:
|
Zo was er eens een vrouw uit Geffen,
die wilde haar vriend leren beffen. ze nodigde hem uit en na flink wat gespuit zei hij: befankt voor de leffen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |