![]() |
Hey!
Hey!
Mijn naam is Claudia, ik zit momenteel in 5 HAVO met het doel om hierna BML(Biologie en Medisch Laboratorium onderzoek) te gaan doen in Heerlen. Ik woon zelf op dit moment in Maastricht. Mijn hobby's zijn vooral gitaar spelen(Akoustisch, western gitaar), paardrijden, (web)design en mijn super vriend waar ik inmiddels al een jaar samen mee ben! Voor meer vragen, vraag maar raak zou ik zeggen! Groetjes, Claudia! |
Welkom! Wat voor websites heb je al ontwikkeld ?
|
Momenteel ben ik bezig met het ontwerpen van een site voor de dierenspeciaalwinkel waar ik part-time voor werk.
|
Sorry, wat onhandig door mij geformuleerd. Bedoelde meer of je modern, of juist klassiek ontwerp gebruikt. En of je het zelf uitwerkt, of bijvoorbeeld een template van wordpress gebruikt :).
Ik zal de links er even uithalen, dat is idd niet de bedoeling, ook al zijn je intenties niet verkeerd. |
Oh! Sorry, hahaha!
Ik gebruik vooral modern ontwerp. De eerste vraag die ik me altijd stel is: Voor welke doelgroep is het? Voor jongeren gebruik ik meestal een strak ontwerp, maar voor een specifieke doelgroep gebruik ik vaak juist wat "gezelligere" ontwerpen met meer warme kleuren. Ik gebruik eigenlijk zelden een CMS systeem, dus meestal bestaan de site's uit HTML, CSS en een paar PHP en Javascript scriptjes. De ideeën komen echter wel vaak van templates of andere site's die ik op internet vind. Altijd leuk om ideeën op te doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |