![]() |
bezorging niet afgeleverd
Hallo
Ik heb pas een munt gekocht bij postNL. DIt was 22 april. Deze munt heb ik besteld via de site van PostNL maar wordt volgens mij geleverd door eurocase. In iedere geval heeft eurocase ook invloed op de bestelling. Nu heb ik deze munt 22 april gekocht en het geld is afgeschreven. Deze munt heb ik nog steeds niet ontvangen. We hebben vrijdag 3 mei een mail gestuurd naar eurocase nog steeds geen antwoord. Wat kan ik doen om deze munt toch te krijgen. |
Geduld hebben, want de levering van het koningstientje begint pas op 6 mei. Waarschijnlijk krijg je hem later deze week binnen.
Verder is het handig als je de volgende keer gewoon de site waar je iets bestelt leest. |
Koningstientje heb ik al vanaf 1 mei.
Ik heb het over die dubbelkop die 2 euro munt. |
Ik neem aan dat er toch wel ergens bij stond wanneer de munt wordt geleverd?
|
Dat stond er niet bij
Ik heb hem op deze site besteld https://www.eurocase.net/2euro/index.htm Er staat alleen bij dat de bestelling door eurocase wordt verzorgd maar verder helemaal niks |
Dan nog. Je stuurt op een vrijdag een mail en als je maandag geen antwoord hebt, vind je dat "nog steeds geen antwoord". Die mensen werken waarschijnlijk ook niet in het weekend. Nogal overdreven reactie om te doen alsof ze je straal negeren.
Bel ze anders eens op, 0481-366380. |
Ik heb hem net binnen gehad.
Er zat een briefje bij dat het een tijd duurde omdat de munten later waren |
Spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?
|
Geduld is een schone zaak ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |