![]() |
wat roken jullie
ik zou graag eens iets anders proberen en ik vroeg mij af wat en hoeveel jullie roken.
ikzelf rookte vroeger groene pall mall (4-5 per dag) maar die pakjes raakten te snel op dus rook ik nu rode pall mall (2-4 per dag):) |
Ik rookte (ik ben januari 2012 gestopt) Gauloises blondes blauw. Omdat dat te duur werd, ben ik zelf sigaretten gaan schieten, die tabak is namelijk ook gewoon in potten te koop.
http://www.corapido.com/media/catalo..._1_27_4264.jpg Als er geen Gauloises voorhanden was, dan Camel. Daarna L&M. In de periode dat ik shag rookte, rookte ik Javaanse jongens driekwart (tegenwoordig heet dat Tembaco zeker?). In de periode dat ik het meeste rookte, zal ik zo'n 20-25 sigaretten per dag hebben gerookt. Een pakje dus. Op een bepaalde larp rookte ik Black Devils, zwarte sigaretten. |
Ik ontdek nu dat er ook roze Black Devils zijn. Maar goed dat ik gestopt ben :herp:
|
wow, een hele carrière dus :herp:
|
Bijna 15 jaar. Op mijn 15e heb ik mijn eerste sigaret gerookt (L&M). Tot mijn 25e ben ik een gelegenheidsroker geweest. Van mijn 25e tot mijn 29.5 een verslaafde, verstokte roker.
|
amai
|
Begonnen met Lucky Strike, toen Gauloises en nu schieten met Camel. Ik wist helemaal niet dat er gauloises potten waren! Maar is checken binnenkort
|
camel rookt mijn tante :)
dat is idd heel lekker :) |
HaZENNNNN
|
Elixyr shag, zwaar.
|
Met lekker weer, een waterpijp. Of zo nu en dan dus een jointje. Verder rook ik geen gewone sigaretten.
|
Ik rook nu al 2 jaar van nelle zware shag en zit zo rond de 15 shaggies per dag. Daarvoor rookte ik Camel 1 jaar en daarvoor heb ik nog L&M gerookt 1 jaar. Ik rook vanaf mijn 13e.
|
Mijn vriend had vorig jaar in een rare periode onder andere balhaar, een worm, een spin en hondenstront gerookt, hahahaha. Vertelde hij me eergisteren.. Ik hoop trouwens niet datie dit leest.
|
:eek:
waarom zou je balhaar roken???:confused: |
Wat een debiel.
|
Lucky Strike additive free. Gelukkig doe ik tegenwoordig een dag of 3-4 over een pakje in tegenstelling tot het pakje per dag van een paar jaar geleden.
|
Ik heb denk ik alles zo'n beetje wel gerookt.
Tegenwoordig Lucky Strike en regelmatig een jointje. |
elke ochtend haal ik L&M. Kost veel...maar dat is het nadeel als je rookt.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Op nummer 1 staat L&M, 2 Palm Mall en 3 Lucky strike. |
Citaat:
|
shag: samson original met rizla
sigaretten: gauloises blondes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |