![]() |
Waarderingstopic
Omdat de vorige vol is!
OT: Zon *o**o**o* |
Dan herpost ik mijn waardering voor Miekje! Superlief kaartje! En ik weet nooit wat ik moet antwoorden als mensen vragen of ik gelovig ben, maar ik geloof wel op mijn eigen manier..
|
Ik hou van wandelen en zon en wandelen in de zon.
|
|
Citaat:
|
(y) Maar wat een onzinreacties weer daaronder. *zucht*
|
Citaat:
En ik wou er nog bij schrijven dat de bloemen vast je kamertje daar opfleuren, maar dat vergat ik, dus bij dezen :O Citaat:
|
7 gezonde biggen geboren op de kinderboerderij *O*
|
In het halve uurtje tussen dat ik klaar was met werk en de winkels dichtgingen toch nog een hoop kleine dingetjes kunnen regelen in de stad (y)
|
Kaartje van Poedeliewoeps *O* Geheel onverwacht, maar wat leuk! En bosuil :lief:
|
En stroopwafels. En mensen die dan heel blij 'jaaaaaaa' roepen als je vraagt of ze een koekje willen.
|
eindelijk internet in mijn nieuwe huis :D
|
|
Superlieve volgeschreven zelfgemaakte kaart van een goede vriendin gehad :D
|
Theorie-examen gehaald. (y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Dankzij een telefoontje van een 11-jarig meisje zijn in Den Haag twee inbrekers gepakt. Het kind was donderdag met andere kinderen buiten aan het spelen toen zij twee mannen in de Van Ruysbroekstraat een school zagen binnenklimmen. Het meisje twijfelde niet en belde direct het alarmnummer 112, aldus de politie vrijdag.
De politie hield de mannen aan toen ze via een raam weer naar buiten klommen. Het zijn twee Hagenaars van 41 en 51 jaar oud. In de buurt stonden hun fietsen. In een fietstas vond de politie koper en gereedschap." Faith in youth restored :cool: |
Nu ik vast werk heb kan ik ook weer regelmatig geld doneren aan dingen die ik goed vind *O*
|
<3 |
Ik heb 35 euro gewonnen met de staatsloterij :cool: het is geen 38 miljoen, maar wel meer dan ik ooit heb gewonnen :D:cool:
|
Ik waardeer dat mijn bff gister weer in Nederland was en dat we weer een ouderwets gezellig bankhangavondje/ sleepover hebben gehad. Net zijn we effe de stad in geweest om 'een bakkie te doen'. Het was gewoon weer als vanouds gezellig. Ik voel me bij niemand zo chill als bij haar. :lief:
|
Banoffee pie. Misschien wel de geniaalste taart.
|
Nieuwe dingen van de stoepkrijtman. Of nouja, nieuw, ik kende in elk geval minimaal de helft nog niet. Z'n techniek wordt steeds beter :cool:
|
Citaat:
|
Eindelijk een betere dag! En vandaag zelf gedoucht *O*
|
Citaat:
|
Ik heb net plantjes gezaaid. En nu breekt het zonnetje door.
|
|
Ik kan mijn Pathé Unlimited waarderen!
|
Ik waardeer mijn teamleidster.
Ze zorgt goed voor een collega die heel erg veel te verduren heeft gekregen en is verder gewoon tof en duidelijk en rechtvaardig (y) |
Mijn vrijwilligerswerk was leuk en ik heb vet hard gewerkt. (y)
|
nieuwe Daft Punk (y)
|
Have a history teacher explain this if they can.
Abraham Lincoln was elected to Congress in 1846. John F. Kennedy was elected to Congress in 1946. Abraham Lincoln was elected President in 1860. John F. Kennedy was elected President in 1960. Both were particularly concerned with civil rights. Both wives lost a child while living in the White House. Both Presidents were shot on a Friday. Both Presidents were shot in the head. Lincoln's secretary was named Kennedy. Kennedy's Secretary was named Lincoln. Both were assassinated by Southerners. Both were succeeded by Southerners named Johnson. Andrew Johnson, who succeeded Lincoln, was born in 1808. Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908. John Wilkes Booth, who assassinated Lincoln, was born in 1839. Lee Harvey Oswald, who assassinated Kennedy, was born in 1939. Both assassins were known by their three names. Both names are composed of fifteen letters. Lincoln was shot at the theater named "Ford." Kennedy was shot in a car called "Lincoln" made by "Ford." Booth and Oswald were assassinated before their trials. A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland. A week before Kennedy was shot, he was with Marilyn Monroe. Lincoln was shot in a theater and the assassin ran to a warehouse... Kennedy was shot from a warehouse and the assassin ran to a theater... |
Citaat:
Zo, klaar. |
Citaat:
|
Duits bier en Catalaanse muziek. Perfecte combinatie.
|
|
Dat Mads Mikkelsen een betere Hannibal Lecter is dan Anthony Hopkins *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mads is awesome :o
|
Citaat:
|
ik waardeer dat het waarderingstopic vol is (Y)
|
|
_o_
|
Citaat:
|
Ik heb een kamer! *O* Hoera, en hij is superruim en goedkoop en mijn huisdieren mogen mee en ik heb een vet leuke artistieke huisbaas & huisgenoten, en de ligging is ook nog eens perfect want het is dichtbij het bos en in een rustig gedeelte van de stad, en bla, ik ben er helemaal blij mee. <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |